23 August 2011

Sampul Merah Tak Beerti Wang Juga Merah



harini pi tuka duit dekat bank....
tukaran RM 1.00 terhad untuk RM 200.00 setiap seorang...
dapat dua sampul.hehehehe


korang dah tuko ke??? beratur yang amat panjang tadi dekat MBB..
last2 tukar dekat AGRO bank....hehehehe
malam ni isi duit raya...walau sikit namun ada ertinya buat budak-budak..
budak-budak tu sepupu aku jer pun..
dek kerana aku disayangi oleh mereka..ceyceycey
makanya muka aku adalah paling gelemer di pagi raya..hahahaha

teringat dulu aku yang beratur nak salam..
sekarang ni orang nak bersalam dengan aku..

makanya tangan harus wangi sapu losyen encenter baru....
lepas salam aku tanya

'wangi tak tangan kaklong?????????????????????????????????????'

mestilah dorang jawab wangi...jawab tak wangi,
out of list lah nama korang..hahahhaahahaha

kejam tak??

gurau jer...

bye,dah pukul 5

11 comments:

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

ekeke..sama la harus cium pp kalau kata tak wangi tak dpt

.d.a.m.a.s.e.n.i. said...

wahh awalnya tukar cik eka oii!.
smangat btul rayanya. dah tu nti ulur2kan la duit raya utk den =)
den nie gaji pun xmsuk lagi ha.xdpt la nak tukarnya. tapi sampul dah dpt dari EON Bank 2hari lpas. haha

laskar pelangi said...

nakkkkkk duit raye tau:)

Apricot Pie said...

singgah sini..mcm jalan2 cari bju raya plak..ehehe...rumah kat seremban.kat mana??..

mr_right said...

hehe. semangatnye nak bagi duit rayer. mr right nak jugak bole? hehe

http://hafizilmi.blogspot.com/2011/08/sila-countdown-semester-baru-instead-of.html

Namee Roslan said...

bila pegang duit raya kepuk2 ..amik dr bank..rasa macam org kaya kan?? heheh

Miss A said...

saye dah besar pun,still org bg duit raye.keh3

Ezy Chiaki said...

taon ni xdpt sedia duit raya utk ank2 sedare bb xkeje..
sedih2..
sobs

iedaurora said...

kak ieda pun dah tukat duit hijau 5 ratus, banyakkan sebab couzen satu lori!

PokCik BoTak said...

nak salam jugak.... tapi nak 2 sampul

.izzati liyana. said...

haha. pos lah kat saya satu. :)

Copyright © 2012 | Reserved to Belog Cik Eka | Design By Kay SBK