26 November 2011

Persiapan Pertunangan Esok

Assalamualaikum semua..selamat petang dan selamat berhujung minggu semua.....fuhhh harini agak penat jugak la sebab banyak sangat kenduri ada,lepastu kenduri bertunang pun ada jugak..

Esok adik eka bertunang dengan lelaki pilihan dia.....jadinya dari minggu lepas semua sibuk menguruskan majlis pertunangan tu....nasib la adik beradik emak ramai dan dicampur pulak dengan adik beradik ayah,sedara mara semua melancarkan perjalanan majlis nanti...

Dari bab kenduri,khemah,semua ada yang bantu..ada jugak yang sponsor.......seronok je tengok... hati ada jeles juga..tapi takde hal lah..hihi...


ni gambar malam tadi....sibuk buat pelamin comel..
pelamin sponsor by Makde & Pakde & Makteh..
dorang buat sendiri...tak siap lagi malam tadi..petang ni baru siap...

Semoga majlis esok berjalan dengan lancar.....esok majlis 2 in 1...bertunang ngan kenduri doa selamat pakde eka tumpang sekali..

p/s: sakit hati + letih bila ada yang cuba nak mengata...

'eh kakak dia tak laku-laku apesal...
adik pulak dulu'

'eii kena langkah bendul... mintak ape jer kat belah lelaki...??

'dapat cincin la tu??'

setakat kena langkah tu biasa jer rasa..langkah bendul tu kan adat...
kita ni terima jerlah apa-apa dorang nak bagi...

Ape yang heran sangat kalau adik tunang dulu ke,kawen dulu ke..bagi eka tak jadi masalah ape-ape pun malah gembira lagi..kalau mendoakan semoga cepat sampai seru takpe jugak..ini boleh pulak menyindir..eh,tahu tak emosi agak tak stabil bila ada yang asyik mengata..... sabar jerlah..huhuhuhu


17 comments:

Rtp Farra Arisha said...

cik eka! i'm eagerly waiting for the photos of your lil sis engagement..surely great! hehe. hopefully everything goes smoothly tomorrow!~

stay calm yeah!

Syakir Razik said...

mesti meriah kn kat umah 2.. duk sibuk wat itu ini... tp ble org mengata trus wat spoil mood jerk.. huhu.. ape pun bwk bersabar ye cik eka.. semoa ko pun cepat2 nek pelamin.. semoga piji dpt durian runtuh ujung taun ni.. ley minang ko cepat2.. hihihi.. :)

naziyatul fatihah said...

wish selamat bertunang kat cek adik..nnti mesti turn cik eka pulak. (:

Kartini said...

wawawawa. tahniah kat lil sis miss eka tu.. :)

Niza Romli said...

owh..ayat tu mmg kita akn dgr dan biasa dgr. nak buat cemana, nk tutup pun takleh kan eka.

semoga majlis esok berjalan lancar :)

Adylia Qarissa said...

dah jadi lumrah manusia pasti nak banding2 antara adik beradik...

pasti dan yakin ajal maut semua ditangan Tuhan :)

Cik Zety said...

NAK TUNGGU TURN EKA PULAK HEHE *nape caps lock ? :P

Ezy Chiaki said...

pedulikan kate2 org..
mulot manusia mmg xleh nk ttop..
serba xkene..
isk..

gedek! said...

orang sindir?

hindar je!

nik nurhidayah said...

selamat bertunang

eiyzniey said...

bez3!
hheehee

Mr feckry said...

a'ah la, lu bile lagi

Fad said...

akk mmg xsuka ngan kata2 yang mengata2 mcm kata2 yang diperkata2kan kat atas tu..huhu

RoslanPutra said...

selamat bertunang...
buat cik eka... semoga cepat jodoh.. kalau jodoh x ke mana

mizzkechique said...

dik..nasib kite sm.. soklan² puaka yg kedengaran agak menyakitkn hati.. hehe.. sabar je la.. dh adik kite smpi jodoh dl kann.. ni menunjukkan kte kakak yg baik sbb mengalah.. hehe

cikpia said...

aku dah 2 kali kena langkah, tak dapat apa2 pun. rilek je pun.

naseb bek orang2 sekitar aku tak nah persoal isu jodoh aku. memasing jaga diri memasing jer la kan?

Kartunis Damas said...

Tahniah utk adik tuu..sory lambat.
alahai, biasa la..itu kan prjalanan hidup mnusia. klu smua jln dgn indah, smpurna nmpaknya dunia nie tak ada seri la..xda beza la..

Copyright © 2012 | Reserved to Belog Cik Eka | Design By Kay SBK