06 January 2012

Air Burung! Eiuwww

Assalamualaikum semua...dah lama tak menulis kat sini..takde la alasan lain.Sibuk + malas..hihihi..tak sangke kan,dah nak seminggu kite kan tahun baru 2012...umur dah nak masuk 24 lah tahun ni..vavavava tak sangka..dah tuek....hahaha

harini masa agak senggang sikit.jadi,boleh la mengetuk keyboard ini dengan jayanya...ha,harini nak cerita pasal sesuatu yang agak menggerunkan..

eh??

gerun la sangat kan...

bukan gerun jer,geli,kembang tekak,loya semua adalah....yekkkkkkk

cerita dia camni,kat opis eka ni tandas ada 3 semua... yang belah kiri tandas je,yang belah kanan pun tandas jugak,yang tengah-tengah tu bilik air..kira nak mekap boleh la sebab cermin besar gedabak..boleh la tenung jerawat ke nak tambah blusher juga boleh lah... tapi ada dua tandas guna tangki air,yang lain air direct jer.

jadinya mula dari minggu lepas,tandas yang bilik air tengah-tengah tu berbau..cane la nak cakap..bau busuk la.. kitorang memang suspek ade benda mati kat dalam tangki..pastu call la orang betulkan.orang tu sibuk.katanya minggu depan..kira minggu ni lah kan..ok tunggu,sambil sambil tu cek jugak la air tu..bila pulas paip bau nyer mak ai.. melantung-lantung kemain.. busuk giler... ah giler lah busuk dia...dah tu warna keruh pulak..eii geli giler...

nak jadi cerita,hari selasa itu hari,datang la pakcik paip tu.. dia nak cuci tangki. dia pun naik atas lah,tengok-tengok dalam tangki tu ada burung merpati dah mati... dah membusuk lah..patut la..

eii geli tau tak..geli gila.. lepastu eka pulak baru lepas makan,nak pegi basuh tangan lah kan,basuh tangan bukan kat tengah-tengah air berbau tu..basuh dekat tandas belah kanan... konfiden basuh.. bukak paip bagai.. bila lepas basuh,tangan berbau..bau busuk ape pulak ni.... rupanya air busyukkk tu dah merebak ke tandas sebelah... eiiii wekk wekkk wekkk wekkk busuk gila..

berlari-lari pegi cari air mineral basuh tangan,
ambik sabun bagai cuci tangan.tak mau hilang....

macam ner ni.....

cium-cium lengan baju kurung..eii terperecik..berbau..tak leh jadi!! call ayah eka,nak balik nak balik salin baju nak cuci tangan.balik la tukar baju mandi siap lagi ha.. boss dah gelak-gelak.. busuk pulak..x selera nak koje cenggitu.. lepas basuh tangan pun masih berbau..ape lagi letak la losyen ecenter,faraway bagai,vaseleline bagai nak ilang punya pasal..nasib laaaaaaaaaaaaaaa ilang...

korang tau tak,kitorang satu opis,rasa nak kembang anak tekak,tak sangka dua paip tu air tangki..eii geli lah...selama ni agaknya kami semua kenyang lah minum air burung... ... eii geli geli geli...yelah,nak jerang air,mesti la ambik air paip kan...patutla sejak minggu lepas,eka tak tergerak hati nak buat air... padahal nescafe white coffee berderet dalam laci...


nak muntah...wekkk

ni paip dah elok dah,tapi fobia la pulak nak pulas air..
sanggup tu pergi buang hajat jalan kaki kat rumah makcik eka... ..
camne ni..fobia...hahahaha



10 comments:

mizzkechique said...

seb bek burung merpati, klu tikus mcm mn???

Cik Eka said...

eii geli hokeh akak tinot..eiiii

Niza Romli said...

mesti dok teringat2 je kan...hehe..
bau tu yang tak lalu tu.

niezam said...

haha. ingatkan ape la yang seram sgt tu. cik ekan ni bikin suspen je.

KuuSyafiqah(FS) said...

hahahaa, euuww..
tu baru burung, dekat sekolah..
musangg..!
lagi pergghh..!
haha..

Syakir Razik said...

haha.. sama kes.. aku blk kg.. blk raya.. adew tokek 2ekor mati.. hahaha.. slambur jerk wat mandi pew bagai.. yelaa.. duk kg kn.. igtkn air 2 yg berbau cbb campur ngn tanah.. hahaha..

Cik Eka said...

kak niza..ha ah asyik tringat jer.eii geli la kak..bau nyer busuk betol

Cik Eka said...

nizam..seram gak ni..hahahaha

Cik Eka said...

syafiqah,musang???||

lagi teruk kan..tula mula2 ingat musang tadi...nasibla burung jer

Cik Eka said...

akir..tu lagi parah...wekk busuk kan

Copyright © 2012 | Reserved to Belog Cik Eka | Design By Kay SBK