03 January 2012

Panggil Saja Datin Maimon # Boboi

Kalau ada orang kacau you..

sapa you nak panggil???
DATIN MAIMUN

Hari Ahad baru-baru ni balik kampung,ade buat kenduri doa selamat sikit..Sedekah pulut kat orang kampung minum petang..Kenduri pulut pun ramai orang datang..best..hehehe..eka buat kuih buah melaka,licin habis...sedap agaknya..hahaha.....
dah ramai-ramai tu,ngan sedara mara lagi,handbag sendiri pun boleh hilang..jenuh la eka cari..ceruk sana sini bawah meja,bawah kerusi,bawah katil....tak jugak berjumpa...
apple mesej,disebabkan handbag hilang,takde mood nak mesej..bag dah jumpa baru nak balas mesej..yelah risau kot..dalam tu mekap hilang tak kisah,tapi segala toknek resit,ngan ic,kad bank bagai..mau tak risau..sekadar mesej handbag hilang,nanti mesej..boleh pulak dia buat lawak dalam mesej..

'kalau handbag anda hilang,sapa anda nak cari?????'
datin maimun!! '

????

kita yang baca sekali,macam pelik...apehal pulak orang tua nie???
bila kita tanya,selamba dia kata boboi..

hahahaha..baru teringat..Jumaat malam sabtu tu tengok Maharaja Lawak Mega..Part yang BOBOI...Afdlin Shauki jadi Datin Maimon......dah terbahak-bahak..

dah tau sapa anda nak cari????   

Datin Maimon!!
alamak panjat memon..
hahaha


susah payah printscreen muka si datin maimun ni.agresif beno..hahaha

Saksikanlah BOBOI dalam ni....ada unsur nasihat..Jangan Terpedaya Dengan Hasutan Syaitan..!



p/s: tetap suka gila dengan Juara MLM,OSBON!! hehehehe..
oh lupa..akhirnya handbag dijumpai.di bawah bantal...eii sapa letak situ entah..gelabah ayam dibuatnya.nasib tak call datin maimon!




7 comments:

Mr feckry said...

memng lawak gile

syabab said...

alorh br nk tgk datin maimon beraksi cr handbag ieka yg hilang uh..hehe tp mlm uh osborn ngn boboi mang terbek r..hihihi

Niza Romli said...

sapa tak risau klu h/bag hilang kan..pompuan ni dlm h/bag dia mcm2 ada...yg penting yg tak penting semua sumbat...dah hilang, maunya tak gelabah kan.

tak penah tgk pun Maharajalawak..umah takdop estro...huhu

niezam said...

Hahaha. "datin maimon ok. kalo tak, i'll sue u". takle blah punye ayat. :))

Ijah EmoTemo said...

heheheh comel je boboi hehehe

Vitamin for beauty said...

hye, nak kulit cantik?
saya ada jual vitamin untuk kulit,
selamat, berkesan dgn harga yang berpatutan.
:)

Munnafendy said...

tbahak2 gelak tgk diorang nih..gelak xcover dah!

Copyright © 2012 | Reserved to Belog Cik Eka | Design By Kay SBK