20 March 2012

Berinai.


amboi makcik,ape dibuat tu???
muahahahaha..berinai..

Fakta..

sesiapa yang kenal dan perasan,kuku saye tak pernah habis inainyer.Sentiasa berinai.Tak tahula dah jadi macam suka pulak sejak 2 tahun kebelakangan ni.hehe

Ini stock terbaru daripada Arab Saudi.Ada orang balik Mekah bagi.Alhamdulillah.Best best.Inai ni cair jer,bila dah kering.warna dia merah saga.Ni lagi sebelah tak letak lagi.Esok nak letak.hehehe.Jangan pakai inai lukis,haram.kerana meyerupai tatu.

p/s: meng 'komen' tetapi TIDAK MEMBACA adalah satu tindakan yang sangat tidak bijak.

6 comments:

Ezy Chiaki said...

dh lame xberinai..
teringin nk pkai inai lukis2 tu..
tp tgu kawen dlu la..
haha

Cik Rose Cute said...

Ingatkan majlis berinai tadi hihihi

eqa sulaika said...

x boleh berinai larhh
nnt kene thn pengawas walhal diri sendiri pon pengawas hihi

lisa said...

lisa pun ada inai dari mekah, jenis serbuk punya tapi warna merah dia tak berapa kuat lah sis :( kena pakai few times :( tak tahu lah sis punya jenis cmne. :(

Annika said...

serupa la kita. jenis pkai inai letak tang kuku je.. hewhewhewww

mas saari said...

dulu akak pun macam eka, memang tak pernah hilang inai di jari! siap pakai inai daun lagi... semua 10 jari pakai macam orang nak kahwin je!

tapi sekarang dah malas dah! hehehee