28 March 2012

Blogspot Bertukar Rope!

* Tajuk : Blogspot Bertukar Rupa.
mahap yer,tercakap perak pulak.keh keh keh

Assalamualaikum semua.
Harini aduhai,lambat gila sampai opis,hujan pun lebat..sedapnya tidur.Tak tahulah pasal apa boleh terlambat bangun.Padahal pukul 6 suku dah terjaga.Hasutan syaitan,tidur lagi sampai lah pukul 8 baru terjaga.

huhuhu

huhuhu lagi

sian budak praktikal.Aku pass kunci opis kat dia.Tak disengajakan langsung.Padahal malam tadi budak apple chat ngan aku,beria aku nak tidor sebab ngantuk sangat.

Harini nak cerita pasal muka baru dashboard blogspot.hehe..Aku tau ada sesetengah orang dah guna yang baru ni dah lama kan.Kita ni je degil tak tukar-tukar.Alih-alih team blogspot dah tukar sendiri kita punya secara automatik! hahah padan muka aku kan.


ni rope dashboard....
hah menggago nak mencari mane nak taip entry baru..nun dekat bentuk pensel oren tu
ada rope pesbok jugak kekdahnye....
lagi-lagi tang nak log out nu ha...
gasak la,janji boleh menulis lepas ni...


ni pulak rope kalau menulis entry baru
mula-mula rasa kena kejutan budaya gak ar..
hah apekah?? hahahaha
tapi biasa la benda baru kan,lama-lama okey dah...hehe

moh,saya nak makan dulu..bekpes kejap.kejap lagi kite sambung borak lagi..
ni budak praktikal dah tagged aku dalam status facebook dia..perut dah lapo.bunyi dah.mohhh..
Korang camne?? boleh tak guna benda baru blogspot ni????? ce citer




12 comments:

PinKy MoMMa said...

akak yang dah lama tak berblogging lagi la tertanjat tanjat jadinyer dik ;p

pssttt statemeng mak awak tu buat akak gelak guling2 hahaha

Rahmad said...

wow.. dh berubah..
ak blum lg ubah2..
tak lma lgi lah 2 berubah secara automatik..

mama maman aka yana said...

mama lak.. dia ngah suruh bertukar.. hahaha.. belum ready lg nak bertukar.. biar la dulu

yana_popeye said...

yana dh lame tukar blog baru neh . best jugak laa . mula2 mmg sangat blurrr !

Saufa Sakinah@ hAda said...

boleh2...lagi mudah gune dpd dulu...dudlu...ika jom g blog aku...:) saufasakinah.blogspot.com

Saufa Sakinah@ hAda said...

huhuhu. boileh2..lagi mudah rasenye gune yang ni dpd dulu...:)

ika, jom jenguk blok adah saufasakinah.blogspot.com

mizzkechique said...

akak punye yg lm lg.. tp xlm lg tkr la..

butterfly said...

tak lawa lah..

plain je.. takde colourful...

lisa said...

alahai x cantik. haha :D

Munnafendy said...

belum ubah lg eka...lantak situ..hihi

eqa sulaika said...

sdh prnh guna
tpi x syok...
so , eqa dh tukar yg lme

Semut Senyum said...

cik eqa... saya mmg dah lama pakai yang tu.... mcm lebih mudah, lebih laju jer rasanya.. =)