14 March 2012

bukan WORDLESS WEDNESDAY # Edisi Persiapan


Buku nota kecil untuk persiapan yang telah dicorat coret sejak sebulan yang lalu

Alhamdulillah,barang hantaran hampir mencukupi,ada satu dua yang belum berbeli..
hujung bulan ni mula beli barang buat hantaran.
Kami memang dah planning nak buat camtu..jangan risau ye family-family semua...

hehehehe

kalau bab warna tema,saya tak kisah ..nak letak pink lagi pun boleh..
baru sweet..pink biru,pink coklat..wow cantik jugak tu....

 

 

cantik kan,nampak la sweet gitu..hee
sumber gambar : Google dengan keyword 'hantaran biru pink'

macam nak rombak balik lah tema hantaran..sepatutnya saya kena bagi lah warna-warna lelaki...yang pihak lelaki,bagi warna perempuan pulak..hehehe...warna ini masih dalam pertimbangan.......

Impiannya,nak simple dan mudah..itu yang saya nantikan..........itulah yang saya dambakan...saya tak perlukan majlis yang besar,cukuplah yang mana perlu didahulukan...




3 comments:

Xana Razak said...

eka...
lupa nak gtau...
kalau nak barang make up ke perfume ke knp x minta abg fauzi belikan dekat airport je? dia boleh dpt harga staff sbb ada authority card...

cikbintang said...

sis...bgs wt prncgn cmni...=)
xsaba nk tggu..hee

roJakHangiT said...

saya pon br wat tema biru pink utk e-day adik saya...10/3/12 ari tu..adeik saya lelaki..