22 March 2012

Food..

Assalamualaikum.Harini nak buat entry pasal makanan jer.hehe.Ni entry terpublish sendiri.Sekarang ni eka tengah dengar taklimat tentang Pilihan Raya nanti.Eka jadi petugas Pilihan Raya.Yayy best.4 tahun lepas pun eka ada libatkan diri jugak menjadi petugas Pilihan Raya.Sibuk betuk sekarang,sampai kan bloglist pun eka tak sempat updated.Tunggu tau semua.Akan diupdated nanti.


Nah,kek coklat yang sangat moist.
Dikukus bukan dibakor..aiseh allergik betul dengo perkataan bakor-bakor ni,
nak burger bakor yang kat Seksyen 2 Wangsa Maju tu.
bakor paham kan?? BAKAR.cakap perak BAKOR..hihi

Apple kata,kang kena beratur macam nak beli tiket bola.
eh takpela.bio kite sorang tunggu,kita sorang makan.
muahahahaha

Dan lagi,Makan-makan dengan Makcik Eka sebelah ayah.Orang belanja,memang sedap.Dah la pertama kali makan kerabu sotong yang sedap.Sorry gambo takde.dia duduk dekat hujung.ngehhh


walaupun makanan sampai sebelum kami sefamily sampai,
namun tetap tak mematahkan semangat untuk makan hingga habis.hehe

Terima kasih Acik.sebab berkongsi rezeki dengan kami semua.


Sesudahnya.hehehe.jangan tak caya,kepala ikan tu licin eka sebat.hahaha


 p/s: Jika mempunyai rezeki yang lebih,indahnya akan terasa bila dikongsi bersama insan-insan yang tersayang.Barulah rezeki itu semakin diberkati oleh Nya.



11 comments:

Niza Romli said...

eka mmg pandai buat kek eh. untung apple... =B

naziyatul fatihah said...

terus lapar...

mizzkechique said...

ni apa ni buat org terliur...

Syazwan Che Deraman said...

kek ni, sedap dikukus ke dibakar eka?.

famous jugak ye burger tuh.

eka sebat dengan apa kepala ikan tuh?

uishh.

hahaha

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

kenapa tekak kte sama...kte pun teringin sangat nak makan burger bakar tu...ishk kte bakor...hahhaha

zulhilmi tempoyak said...

nk rs sket..

pls2 tlg pos kat sy sket... ala sket pon jd la..

plss... ngah buat muke kiut ni.. heee

mas saari said...

waaaaa...kek tu! mengiurkan..

eqa sulaika said...

org belanja mmg sdp kn?
hihi...kak eka x nk blanja adek eqa ke?

EYFAalias said...

perghh! lazatnyaaaa~

zOeY zAu YaH said...

wahh sedap2.

lisa said...

k.eka jadi petugas pilihanraya? tak penat ke? pandainya buat kek! :)