18 March 2012

HACKS ! ! !


Pernah makan gula-gula ini? Gula Gula yang paling terkenal masa zaman sekolah.
Nak hilangkan mengantuk masa cikgu tengah mengajor,beli je gula-gula ni kat Ko-op.
Tapikan,eka lagi suka yang warna hitam punya.Best.Ada orang tak boleh makan habis sebab pedas,tapi takdelah pedas mana.


Hacks Hitam.

Tapi percayalah,bahawasanya HACKS dulu-dulu lagi sedap daripada sekarang.
ingat eka sorang je perasan,kawan baik eka pun perasan la.
kenape tah sekarang punya macam kurang 'kick'.Hitam pun kurang,kelabu je gaye.hehe

Tapi,bukan nak cakap pasal ape pun,nak cakap satu benda.

HACKS

Hanya Aku Cinta Kau Seorang !

kih kih kih

Akronim untuk HACKS

eh jap,ada lagi akronim..selalu nampak dalam facebook..

ILY i love you
IMS i miss you
IMSILYSM i miss you i love you so much

&

NKT? nak kena tumbuk? ni saja eka tambah.:p

hahahaha,serius tak reti guna akronim ni nak cakap benda-benda camtu...direct je senang.orang nak cepat ye tulis macam ni.kan?




10 comments:

aimie amalina said...

hehehe
lame dh x dgr akronim ni
popular kan nih
kekekeke


kite kalo makan ni
kompem sakit tekak
gagagaa
apelah deme bubuh dlm hacks ni
atoyaiiii

CiK FizA said...

HACKS "Hanya Aku Cinta Kau Seorang ! " Ngee :DD

Hee. yup. memang org selalu guna akronim cam tuh. faham je. Tapi jarang la nak guna. Lebih suka taip panjang panjang cam komen Cik Fiza kat blog Cik Eka nie haa. Hee ^^

Btw, gula gula HACKS yang plastik ye wrna kelabu lg sedap la. Huu. Yang hitam tuh sangat pedas. Pernah makan sekali je. Pastu fobia sebab pedas trus x makan sampai skrg. err. errr >.<

Syazwan Che Deraman said...

EBATEST?.

akronim tu..cuba teka!

Meet Uncle Haire said...

org guna akronim sbb berat mulut nak ckp dirext..hahaha^,^

zOeY zAu YaH said...

nama gula2 pun leh ada mksud gitu haha..

mizzkechique said...

penah dapat kem salam MAUT dri seseorg, ingtkn nk gadoh, rupenye lain.. tp xingat apa.. hahaha

aniswany said...

hihi..byk sgt dah akronim skang..

YMTT =D

lisa said...

hacks hitam lisa makan masa sakit tekak je.hehe yang oren lagi sedap! :)

akronim ily imy tu selalu guna. yang lebar2 panjang tu tak pernah guna :D

Mak Wardah said...

Rasa tue sgt....

eqa sulaika said...

sgt kretif tntg "NKT" hihi