25 March 2012

Hai Makcik Zebra!


Tadi siang pergi beli barang kelengkapan untuk Majlis Pertama dekat De Hantaran.Rambang bijik mato tengok bunga..hahaha.Lepastu sebelum pergi tadi nenek kata.

'Kamu macam kuda belang'

hahahaha

Tapi serius tadi risau sangat masa cari bunga,yelah,asal bunga yang warna dia cantik je mesti dah habis,
sedih :(

terpaksa la kita cari bunga warna lain.

satu kembang,satu kuncup,satu lagi kecil-kecil.Gabung 3 warna,akan jadi satu kombinasi warna.Malas nak tempek kat sini..Semua ada suprise..kih kih kih.

Tapi,sedor tak sedor,wang RM juga berjalan.Boleh tahan jugak harga bunga dan alatan lain.Bakul buah je tak  beli lagi.Rasa macam tak nak beli lagi sebab ada banyak bakul hantaran waktu adik bertunang dulu.Kata makcik,baik lah recycle je,tambah bunga sikit.nak bubuh buah jer pun.

Takpela,ikut je mana yang baik.

Yang mudah,yang sederhana,yang tak nampak beria-ria.Itulah yang saya mahukan.



11 comments:

mate saya bulat said...

cantiknya maxi dress cik ekaa. suke lah (:

Ardini Izzati said...

lawa sungguh. akak nak kawen ke? :)

zuk zuhaiza said...

berbelang hari anda. wahh. nak kawen yer.. seronok nye.. ehhe

eqa sulaika said...

sngt bgaya larh
sungguh ni!

naziyatul fatihah said...

cool...ad jugak satu
tapiiiii....








tak seswai wif my body.terus xmo pakaiii da.hahaha

cik najihah said...

pewitt

lisa said...

guna dulu bakul adik yang dulu tu. hehe betul ckp makcik,nak bubuh buah je pun. kalau decorate lawa-lawa, mesti nampak cantik jugak :)

p/s: k.eka, cantiknya! :)

zOeY zAu YaH said...

yeaaa cik eka dh mula bz dgn ehem2...hihi

Pocket said...

memang! membeli brg kat kdai sebegitu memang kejap je trus abis cash. everything seems so lawa lagi perlu kan:D

mizzkechique said...

phewittt.... canteknye!!!

Aisumi Chan Kawa'i said...

belang2.. hehe~ comel jer~