26 March 2012

Kunyah-Kunyah

Assalamualaikum semua.Kalau dekat office,perut cepat sangat kebulur.Padahal adelah sejam dua makan,lepastu mulut pun rasa nak mengunyah je.Biasa mesti ada stock nak makan.Macam kerepek ke,keropok ke,biskut ke,kuih muih ke.Ikut mood la.hehehe.

Salah satu biskut kegemaran saya adalah ini.


Ini,sedap sangat,cepat kenyang sebab diperbuat daripada oat
dan ada cebisan buah strawberry dan blackcurrant.

Kadang-kadang,kalau milo dah habis,air masak pun sedap dicicah dengan biskut ni.
Serius sedap! 
selalu beli yang begini,satu peket RM1.00,ada 6 keping.

Haritu pergi pasaraya,nampak biskut oat yang baharu.iaitu Oat Cookies Quaker Oat.Nak rasa sedap ke tak sebab dia ada raisins..suka sangat benda yang berkismis.


Rasanya bolehla,tapi manis sikit daripada yang atas tu.
dan kecik sikit serta tebal.
ada rasa telur.
kenyang jugak la makan.

sesiapa nak cuba boleh cuba,satu peket ni ada 3 keping biskut.Dalam sekotak ada 6 peket.
Harga dia RM 3.40.

Diet?? mana ada diet..kalau diet,main kedengking kurus lah badan saya..hohoho



3 comments:

mizzkechique said...

mak akak suke belikan biskut oat utk akak, tp akak xmkn.. :(

Aisumi Chan Kawa'i said...

on diet ke eka? hehe~

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

suka makan biskut cmni cicah ngn teh panas;)