06 March 2012

Majlis Pertama adalah..............

Assalamualaikum.

Untuk membetulkan keadaan,saya disini ingin memberitahu

Majlis Pertama 

yang saya maksudkan bukanlah sebuah Perkahwinan.Tetapi Selangkah menuju ke alam itu.Satu alam dimana orang tua selalu berpesan yang kita dalam keadaan 'Darah Manis'.

Dan,jangan pula ingat saya tak ajak kawan-kawan blogger semua..InsyaAllah andai diizinkan olehNya,saya pasti akan jemput kamu semua pada Walimatul Urus saya yang dijangka pada tahun hadapan.

Doakan.







11 comments:

mizzkechique said...

akak doakan yer..semoga berbahagia.. =)

Adylia Qarissa said...

insyaAllah...yang baik2 saja untuk bakal pengantin ;p

iedaurora said...

Syukur! muga semua happy ending ye eka....

Cik Eka said...

kak tina..thanks...so sweet.hihi

Cik Eka said...

adylia...ade stahun lbih g.heee

Cik Eka said...

kak ieda..thanks yer.hehehe.akk pn bakal pgantin kn

Mak Wardah said...

InsyaAllah akak doakan...Jangan lupa jemput

lisa said...

berdebar tak? hehe insyaAllah lisa doakan =)

Raden said...

waaaaaa!! bestnyeee..tahniah :)

bintangjauh said...

Salam Cik Eka, semoga dihari majlis langkah per-1 itu diraikan dengan sejahteranya juga semoga Cik Eka melalui "darah manis" itu sebagai process-an mengenali antara satu sama lain sebagai langkah per-1 ke-alam itu.

Sabar menanti... photos dihari ikatan kasihnya Cik Eka.

Salam manis manis madu.

hafizudin said...

amin.
Doakan baik baik untuk saya juga!