01 March 2012

Terukir Di Bintang


Terukir Di Bintang

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu


*tapi,bintang pun aku tak boleh ambik,kasih sayang saja mampu....cinta itu besar.bagi yang tahu menghargai..hargailah orang yang sayang pada kita..jangan mengejar kebahagiaan,kalau tak reti nak hargai apa itu sayang dan cinta..
eh bermadah pulak..hahaha.... ♥ ♥


p/s: Suke beno lagu ni..hehehe..Psttt..saya belum nak kahwin lagi,tapi makin hampir dengan alam rumah tangga..sekian,terima kasih..hehehe






7 comments:

mate saya bulat said...

lagu ni best lah. hehehe

Dalila said...

hai cik Eka..hehe.. kawan syakir kan?

Saya dah dGr laGu Yuna nih.. so sweet sGt..

Jom Join GA saya..hehe..

mizzkechique said...

akak addict giler lagu ni.. :)

lisa said...

dulu tak suka lagu ni, tp selalu dgr kat radio, jadi suka. hehe eheem ada org nak kawin dah :P

Irna Ibrahim said...

lagu nie memang best :)

iedaurora said...

my faveret song to ^_^

hafizudin said...

Ah.
suara si yuna ni kalau boleh dimasak.
kompem boleh bukak katering.

Copyright © 2012 | Reserved to Belog Cik Eka | Design By Kay SBK