12 March 2012

Weekend......

Assalamualaikum semua... entry auto publish...hehehe...dah masuk minggu baru dah..mula la setat monday fever ni....tapi nak buat camne kan..dah keje..keje yang hakiki..semoga minggu ini dilalui dengan indah dan jayanya..Amin...harini tak de nak cakap ape sangat..nak letak gambar je..yang dah berlaku.... semalam..

:)


opssss... sorry yang disebelah tak nampak..
saje je sebenonyer..hehe...
kitorang OTW nak ke Senawang,
kenduri ex-opismet apple masa keje dekat audit firm tahun lepas...
iaitu kak Aishah...


jumpa kak nanie...sama jugak.penah seofis dengan apple masa di audit firm..
apple kata..muka kak nanie sama dengan kak ipar apple..
kak xana... bila tenung,a ah la..memang sama..kecil molek orangnyer..
gelak pun hampir sama...


Selamat pengantin baru kak Aishah dan Abg Hafiz.
semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke akhirnya..
mula-mula pergi,kitorang boleh pulak datang dengan tangan kosong..
bagitahu apple,tak kan kosong je,lalu pulak kat Tesco Senawang,
beli lah sikit hadiah..tak balut pun,beli siap-siap gift bag..
senang..sambil tu beli sekali untuk Anak sepupu apple yang cukur jambul..


ada silat...hehehe..

'Hei kersani,mengalirlah dikau,menjadi raksa,mengisi belikat punggungku...
agar aku bisa berdiri,segak dan tegap bagaikan,Laksamana Melayu'

*lagu tema silat tu..

Pertama kali makan 'sambal kayu'.. wei,sedap gila kot.... rasa macam gulai lomak pucuk ubi campur ngan tempoyak..wahhh sodap botulllll...heee


Imad..anak kepada sepupu apple,Didi...
lepas pergi Senawang,terus kitorang gegas ke PD sebab nak tengok si kecik ni..
comel...


Ini anak buah apple..Idan..pipi dia kembong,kaki dia kembong.
wahh sedap gomol........

Nak balik KL.highway jam..sebab hujan lebat,ditambah pula dengan pemandu yang tak berhemah,masuk lorong motosikal..ape,diaorang hingat,diaorang je yang taknak kena jam..sian la penunggang roda dua tu...aku pernah mengalaminya,memang sakit hati...
lagi-lagi hujan..bila dan kedepan,mula mengagau nak masuk lorong balik...


sungguh,aku kesian dengan penunggang motosikal berhujan..
lebat sangat-sangat...
sebab penah rasa macam ni..tengok ada yang menggeletar bibir sambil makan donut 
di RnR seremban..

*ehh sempat aku usha dorang eh................:p


memang gelap..sampai tak nampak sangat jalan...
nasibla sampai Kajang je hujan..

dan,last..


Hariz..budak bijak.
suka usap pipi saya....

dan,paling terkejut.

dia panggil saya 'makshuuu'

bakal menjadi maksu....insyaAllah....hehe

p/s: Lelaki,kalau tak diberitahu dan duduk berbincang sekali,mereka memang tak akan faham...cuba curi masa untuk mendengar luahan hati maisng-masing........... saya mempraktikkan ini....

kalau saya tak suka,saya akan cakap tak suka,

kalau saya suka,saya akan cakap suka,

Kalau saya marah,saya akan cakap saya marah,

saya tak akan buat muncung kalau saya merajuk,

kalau merajuk,tersentap,saya cakap terang-terang,saya merajuk..

lelaki,ada yang kalau tak diberitahu,tak akan tahu,atau kadang-kadang buat tak tahu..

ini kenyataan............... :)



10 comments:

mizzkechique said...

suka lettew ada org pggl makshu...

faiz fakhirin said...

saya menunggu tuan belog punya kawin..hehehe..

Mr feckry said...

ade silat yang best tu

Meet Uncle Haire said...

silat apa tu?

Namee Roslan said...

eka !comelnya baby tu eka!!! :) hehe, eka n apple sgt comel.

ILA SYAMILA ♥♥ said...

kurusnya cik eka. sy dah lama tak g keje kahwin sbb jauh sgt usm ni dr rumah. bila sedara kahwin sy selalu terasing. T_T

Cik Zety said...

agreeee statement kat bawah tu :)

Syazwan Che Deraman said...

asal eka tak masuk bersilat?..

mas saari said...

lamanya dah tak ada jemputan kahwin, rindu nak makan nasi minyak..

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

makshuu ehheheh tak lama lagi je comfirm hehhee