13 April 2012

Berminat Untuk Iklan kan Perniagaan Anda?

Assalamualaikum semua.
Dah hari Jumaat rupanya.Harini nak buat satu pengumuman,dah lama dah nak buat pengumuman ni tapi asyik tak menyempat je nak mengarang entry.

Disini sukacita dimaklumkan bahawasanya saya ingin membantu sesiapa yang menginginkan perniagaan mereka diiklan di dalam blog saya dan juga akan saya promosikan di facebook sekali.

Tak kisah lah yang bukak kedai on9 tudung ke,baju ke,kek ke,coklat ke.Ehem sebut pasal makan je suka.hehe.Dengan harga serendah RM 10.00 sahaja...

Sebelum ni saya iklan free je.Saya beli,saya suka,saya terus promote dekat sini.

Jadi,sesiapa yang berminat boleh emel saya di

ekaseven@ymail.com


Manalah tahu rezeki perniagaan anda bertambah selepas ini......




1 comment:

Farah Shamsudin said...

besnye.. rm10 tu setiap bulan ke?