05 April 2012

Hai Melaka ! ! !

Assalamualaikum.Semalam dah cerita tempat menginap,ni ada lah sikit nak cerita pasal jalan-jalan.tapi harini letak satu tempat jelah yer,dekat Kapal Samudera.hihi.Busy betul sampai nak upload gambar pun rasa malas jer.

Untuk ke Muzium kapal ni,murah je nak masuk.RM 3.00 (Dewasa) RM 1.00 (Kanak-Kanak)
kalau dah masuk dapat tiket ni,lepastu kita boleh guna tiket tu untuk masuk ke dua lagi muzium mengenai perkapalan dekat sebelah kapal dan depan kapal ni.Ada muzium TLDM.


hihi,termasuk pulak gambar pelajar praktikal ngan akak akaun kat opis


yeyyyy..padahal panas terik masa ni..hehe
kat tangga kapal.serius gayat nak naik.dah memang gayat.hehe


yeah jump jump jump!!
adoi budak peha besor ni kemain melompat..hahaha


dah tak larat nak bergambar..hihihihi

dan last...










kanda,kanda mahu belayar ke??
nanti adinda rindu kanda..hakhakhak

*opsss marah apple nanti..hahahaha



8 comments:

pena rozie said...

Bile tah nak sampai melaka

mizzkechique said...

dear, nape muka nmpk lain dh skang.. berisi ckit..

Zakaria's daughter said...

wink winkk.
tak roger p melaka , buleh wa jadi tourguide. lalala

deno said...

lama deno tak pergi mmelaka... heheh...

ILA SYAMILA ♥♥ said...

hihi paling tak tahan gambar kekanda-adinda tu cik eka oiii :D

mia kaftiya said...

waahhh.. rindu nk pg melaka lg. Ari tuh smpat g kapal ni jew. isk.. isk..
*kesat hingus*;p

IEQAH said...

amboii seronok cik eka berjalan.. nisa kay pn dok citer pasai melaka.. ni nak p melaka jugak ni

yana lyana said...

amboii posing sakan. hehe..
kite pun sukeee sgt Melaka! :)