12 April 2012

Mencuba..

Assalamualaikum.Agak lama menghilangkan diri.Entah kenapa perasaan untuk berblogging ini kadang-kadang jatuh merudum.Kadang-kadang ada benda nak cerita,kadang-kadang langsung lupa.

Jadi harini saya update satu entry je la penyudahnya..

Tak boleh nak buat entry wordless wednesday semalam,harini baru nak buat..hahaha


tettttttttttttttttttttttttttttttttt


p/s: petang ni cadangnyer nak jenguk umah makcik,
dah sampai mana lah agaknya dia buat saya punya tu.hehe






12 comments:

mas saari said...

samalah ngan akak, update ikut mood gak..

-gedek! said...

uncle dah 'terpaksa' update..!

haha!

Shawn Razaleigh said...

nak kawen ke cemana tu :p

Aisumi Chan Kawa'i said...

mesti xsabar2 kn? heheh~

Puan Simply Syeeda said...

cantiknya selendang..

PinKy MoMMa said...

akak update curi curi huhu..sgt bz skrg ni tapi cuba sedaya mungkin..

psssttttt tak sabar nak tengok sepenuhnya huhuhu..mesti manisssss eka nnt ;)

Cik Eka said...

kak mas..tulah..kekadang dah buntu nak update ape,langsung tak berusik..huhu

Cik Eka said...

uncle terpaksa ke saja je memaksa diri nak update..hihihihi

Cik Eka said...

shawn..belum lagi..
selangkah menuju ke alam itu..hehe

Cik Eka said...

sumi...biase je..berdebar adelah..hehehe

Cik Eka said...

puan.. hehehe..ni sewa dapat sekali ngan bju

Cik Eka said...

kak pinky..tulah... ni pun jumaat rehat panjang bleh la update...