23 April 2012

Minggu Depan

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi,persiapan semakin berjalan lancar.Memang banyak cabaran.Ingat senang nak buat majlis ni.Kecik-kecik majlis pun kena ada persiapan yang rapi.

Ramai yang membantu.Emak Ayah,bakal ehem,keluarga,keluarga bakal mertua semualah banyak membantu.Semua menjadikan persiapan berjalan lancar.Senang hati rasanya bila persiapan dibuat 2 bulan lebih awal,jadi tak kelam kabut sangat.Tak sangka dalam masa yang singkat ni boleh nak jadi majlis.

Bukan satu majlis je,kenduri kesyukuran sekali.InsyaAllah.Semoga semua dipermudahkan.

p/s: Ramai yang sengih bila nampak saya sentiasa dengan buku kecik,sampai baki bajet pun adik boleh tau.hahaha.Tak boleh simpan rahsia sungguh arrrr...Buku kecik tu,nak simpan.Nak buat kenang-kenangan.hehehehe


11 comments:

ciksengeh :D said...

semoge semuanya berjalan lancar :)

Pelangi Mulus said...

Wah..seronok baca..rasa hati saya pula berbunga2 muga dipermudahkan..aminn

Niza Romli said...

nak bertunang eh eka...semoga dipermudahkan semuanya...:)

zOeY zAu YaH said...

nanti update laju2 kt blog tau..pastu bgtau kt fb saya..nk tgkkkkkkkkk....haha

Cik Eka said...

tq cik sengih...hehehe

Cik Eka said...

pelangi.tunggu turn awak tau,hehehehe

seronok.satu pengalaman baru untuk kahwin nnti..hehe

Cik Eka said...

tq kak niza..hehe

Cik Eka said...

zoey..hehehehehe

itu mesti..saya tunjuk k

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

menghitung hari... =)

Cik Eka said...

mak..tulah..tak lama dah..

Nafisah Ruslan said...

bagusnya dah buat persiapan awal.. semoga semuanya berjalan lancar :)