20 April 2012

Update Segera

Assalamualaikum.Dah hari jumaat..tinggal kurang lebih 2 minggu je lagi.Haishh banyak betul nak fikir ni.Dah la buat keje pun kekadang lupa nak sain..hantar report lupa nak sain.Bagus la sangat.

Biasalah kita tak sempurna.

Dan silap itulah yang membuatkan kita lebih berhati-hati.

Kadang-kadang rasa macam sibuk sangat je sekarang.Nak on9 pun rasa serba salah.Ni nasibla hari Jumaat boleh la update sekejap sebab rehat panjang.Pagi tadi rasa kenyang gila sebab emak bagi bekal mee goreng basah.Nasib jugak bawak banyak,jadi kongsi 3 orang ngan opismet dan pelajar praktikal.Habis licin mee tu..sedapnya.

lepas ni nak update agi.Banyak nak cite sebenarnya.....tapi nantilah yer...hehehe.Nak pergi lunch jap..


2 comments:

Adylia Qarissa said...

untungla ada mak yang boleh masakkan untuk bawak bekal kat opis hehehee

Nafisah Ruslan said...

sempat aje nak update pape.. hehe