08 May 2012

5 hb 5 2012

Assalamualaikum..

Syukur Alhamdulillah... Saya dah menjadi tunangan orang.Rasa macam tak percaya je tahun depan dah nak kahwin.InsyaAllah kalau diizinkan olehNya.

Kalau nak kata perasaan cam ne tu,mestila berdebar.Percaya tak,sampai naik cam biru kaki.haha..Tu tak tau la masa nak menikah nanti.Mesti lagi berpeluh dan berdebar hebat.

Semua berjalan lancar.Rasa untung sangat ada saudara mara ramai,keluarga pun besar yang banyak membantu hal kenduri,kendara.Memang rasa seronok sangat.Tengok semua pakat tolong menolong.Semua gembira.Makanan semua cukup,sedap lagi..hihi.kite pun makan lambat masa tu.


memang best la semua kawan ada..
memang rasa meriah gila.. 

dan last..hihihi




*




*




*




*

ni lah bakal suamiku....
bakal berkongsi hidup dengannya insyaAllah tak lama lagi.
Doakan kami yer...


cipta sendiri benda alah tu..hihihi
ish sempat lagi buat tu.memang nak sangat majlis nampak sweet,
akhirnya eka sempat lagi decorate.dua hari sebelum majlis.

Alhamdulillah.semua berjalan lancar.
Memang sederhana tetapi meriah.Mini pelamin tu,semua makcik2 yang hias.
memang kreatif semua.siap dengan bantal nyer,ngan taburan bunga ros nyer



Apa-apa pun,jutaan terima kasih buat mak ayah,nenek,opah,keluarga belah mak,belah ayah yang memang sangat-sangat sangat sangat membantu eka buat majlis ni.Tak lupa buat keluarga bakal mertua yang datang memeriahkan majlis..Juga Kawan-kawan,saudara mara yang sudi hadir.Memang semua saudara yang memeriahkan majlis.keluarga besar pulak tu.jadinya nampak macam ramai sangat.

Maaf kalau ada yang terlebih dan terkurang.Biasalah kalau majlis bukan semua sempurna.Ada jugak yang bermasalah tu,kita cepat-cepat la atasi.Nanti eka cerita lagi tau.hehe

p/s: lepasni,kami kerja keras,untuk menjadi suami dan isteri.dan dapat menempuh segala dugaan dan cabaran berdarah manis ni...



17 comments:

Mr feckry said...

alhamdulillah..selamat dtg ke alam rumah tangga yang penuh kebahagian

Ardini Izzati said...

Semua lawa! Congrats kak eka. Semoga kekal sampai bila-bila :)

Munnafendy said...

yeAH! WELCOME TO DA CLUB! hehehehe

mizzkechique said...

tahniah eka.. menanti giliran akak yg ntah bila lak ni..hurmm

keeya mustafa said...

congrats cik eka...sis ikat brpe lme? jeles nye.. tolong carikn kite calon..hahaha..

Cik Amni said...

yeayyyy! Welcome to the club jugak. congratulations dear.. =) moga sabar menempuh hari depan.. hehe..

Arizakiah said...

Tahniah.....semoga berkekalan hingga je jinjang pelamin...

Semua hasil dari kerja buat sendiri tersangatlah puas hati....nampak cool je tunangan cik eka tu....

Seri Ayu said...

alhamdulillah.
tahniahh

:)

moga bhgia till jannah.

ciksengeh :D said...

tahniah :D

Farah Shamsudin said...

alhamdulillah.. welcome to our club..:)

cik najihah said...

tahniah..x sabar nk tunggu nikah nnt hihi

Nafisah Ruslan said...

alhamdulillah.. tahniak cik eka! :)
semoga selepas ini akan menjadi isteri solehah pula..

Ezy Chiaki said...

tahniah cik eka comel!

P U C A T said...

last picture was nice dear :)
congrates

ejulz said...

smoga bhagia selalu n kekal hingga akhir hayat..

ILA SYAMILA ♥♥ said...

tahniah cik eka !! :D

Pelangi Mulus said...

Alhamdullilah ..tahniah