09 August 2012

Doodles Google Sempena Sukan Olimpik

Pada setiap pagi.saya on PC,buka Google,saya mesti bersukan dulu..hehe.Selasa haritu saya berlari.Peh letih jugak lari berpagar.hihihihi.

Cara saya berlari senang saja,
tekan aja yang kiri dan kanan tu.
nampak pagar sila lompat dengan menekan space bar.hihihi.


Hari kedua iaitu semalam,saya main bola jaring pula,Opss bukan bola jaring..hahaha..sukati saya je kan..hadoi..bola keranjang..hihihi.jenuh jugak shoot,akhirnya dapat juga semua masuk dalam jaring.Letih tau.hihi


Ada 24 biji bola,sila masukkan bola ke dalam jaring dengan 
menekan space bar.
Best jugak main ni.Cuma tak berpeluh jela..hihihihihi.


Hari ketiga,hari ini,saya berkenu pula.Ala kenu ni macam susah je nak kawal.Nak sampai ke garisan penamat hampir 56 saat.


Cara nak berkenu sama jugak,
cuma gerak ke kiri ke kanan juga.


Selamat bersukan..hihihihi..Kalau nak More Doodles From Googles,sila klik SINI ya kawan-kawan.
hehehehe



6 comments:

Sufia Mahzan said...

Bola keranjang lah Eka..
Saya main juga..syok!

Cik Eka said...

hahaha..silap!!
dah betulkan dah..adoi main taip je bola jaring.hihihihi..

tq

MizzTina said...

semua akak main.. pepagi mmg aim gugel je.. hahaha

Cik Eka said...

kak tina..hahahaha
samalah eka pun pagi2 je bukak google

Syakir Razik said...

aku xsempat nk lompat pagar.. bola keranjang aku men.. score plg tggi.. 36 point.. kenu masa plg laju 21.1.. hahaha..

Cik Eka said...

Syakir Razik

hahaha..aku tau main lari2 ngan bola keranjang..kenu tak minat sangat.

sebab aku lambat..hahahaha