29 November 2012

Kain Sulam Dan Jubah Yang Cantik

Kali ni nak citer pasal page yang jual kain sulam dan jubah yang sangat cantik dan ada jugak kebaya lace yang cantik-cantik sesuai untuk muslimah.

Selain tu,ada jugak telekung yang cantik untuk dipilih


cantik kan kebaya coklat ngan hijau tu.
sekarang ni semua trend kain lace.
kira macam dulu-dulu balik kan


yang kelabu tu pun cantik
eh semua cantik.
rambang mata dibuatnya



yang ni kain pasang
boleh buat baju kurung atau baju kurung pahang
mesti cantik ni


ada jugak set telekung yang cantik ni.


dan bagi yang suka pakai maxi skirt pun boleh tengok page ni,
macam2 koleksi ada.

kalau berminat,boleh bukak page ni.



019-2053364 whatsApp or sms

emel : sulamku@yahoo.com


memang cantik-cantik,lawa-lawa semua.






5 comments:

MizzTina said...

cantik..tp akak kurang gemar bersulam² ni..

♥♥ Mas ♥♥ said...

cantikkknyewwww maxi skirt tuu...geram tengok..

Lyaa Suriany said...

cantik cantik

YaYa said...

cantik sgt..bella geram yg baju kebaya tu semua..:)

kainku chanteq said...

hi haha belog rojak.mcm2 ada
GREAT!
kalo free tgk2 la blog kainku chanteq..
thx