31 December 2012

Buku Nafastari : Hikmah Yang Tersirat

Assalamualaikum dan selamat pagi.

Pagi ni masa kak Aida buka surat-surat yang sampai opis,dia panggil eka,ada surat untuk Eka.hehehehe
Surat buku,dah agak dah.Alhamdulillah buku yang ditungguh dah sampai.

Sebenarnya sejak dari kecil,hobi eka memang suka membaca.Sebab tula segala ingredients,plastik keropok,coklat,apa-apa jela semua eka baca.. hahahaha

Hobi tu dibawak sampai ke besar.Cuma sejak kerja ni,jarang pulak membaca.Eh.hahahaha
Tapi hobi tu datang je semula.Sebab dah biasa kan.Sekarang ni sibuk beli buku on9 pulak.hehehehe.

Kebetulan,haritu eka terbaca blog Kak Mawarnafastari.Cerita pasal Buku hasil tulisan Arwah suaminya,Nafastari sudah terbit ! 

Macam mana eka boleh kenal dengan keluarga ini,ceritanya 
dekat sini.Sungguh,dunia ini kecil saja.Berputar-putar,akhirnya jumpa orang yang dekat dengan mereka.

Buku ini keluaran daripada Galeri Ilmu,Daftar,kemudian boleh terus membeli.Eka beli hari Khamis 27/12/2012,sampai dengan selamatnya pada hari ini,Isnin 31/12/2012.Sangat cepat prosesnya.

harga RM 19.00 termasuk postage sekali.

Jadi harini,sat lagi dah nak mula membaca...
saya,asal membaca kisah mereka,saya mesti sedih.huhu dan nangis


Muka depan


Antara muka surat yang awal-awal



Gambar kat dalam semua berwarna


Al Fatihah untuk Arwah.



No comments: