18 December 2012

Tarikhnya pada 30/02/2013

Haritu lepas balik dari kenduri sepupu tunang dekat Batu Caves,jalan ngan Dak Apple.

Mula-mula ke Ulu Yam,haha main redah je.Entah dia tu,dia gigih nak pi cari tempat yang selalu orang berlakon dalam filem.Cari pun tak jumpa jugak.Penyudahnyer patah balik.

Waktu dalam kereta tetiba dia kata baik pegi Kepong.Tengok orang main layang-layang.Hehehehe.

Good Time

Beli buah jambu batu cicah asam yang dia suka,betik untuk eka,dan cempedak goreng kongsi berdua,maka kami pun bersiar-siar dekat tepi jalan.Hihihi.Duduk tepi jalan tengok orang lalu lalang.Ramai sungguh orang kahwin masa tu.Buat outdoor photoshoot.

Biasa kalau jumpa,bab kahwin mesti ada.

Sambil sembang-sembang,sekali eka tanya dia.

Tarikh kawen bila nyer sayang (hahaha uwekk)?

Dia senyum sambil jawab,

30 haribulan 2..


Serius????? (dalam hati berbunga)

Dia senyum.. senyum kambeng

Tiba saya terfikir,sambil jerit..

'giler!!!!!! 

Bulan 2 ada 28@29 jela!!!! Haha....


Macam itulah perangai bakal suami saya.Kuat bergurau sampai kadang-kadang rasa macam eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ketap bibir,genggam penumbuk... hahahahahahahahaha






15 comments:

MizzTina said...

miahahaha..baekkk punye trick si fizi tu..

abah khalisha said...

hahahaha..sabar jelah ye

Aida Jelita said...

ahahah kelakar

Cik Awin said...

mesti comel je bakal suami wat lawak kan...

al-lavendari said...

kalau 30/2, sampai bila2 pun tak dapat nak makan nasi minyak !

Syazwan Che Deraman said...

kehkehkeh.

ingatkan dah betul dah tadi.

eh eka,
bila orang bertunang.
boleh ke tak letak tarikh?

azs yana said...

comel je. sweet lah. cepat-cepat lah kahwin ye. XD

Syarifah Nadia Syed Mohsin said...

haha.. lawak la encik tunang awak awk.. apepon salam kenal ye awk.. sy follow sini..

Namee Roslan said...

eh haah la. ada 28 atau 29 hari je. haha. namee ingat betul lah tadi. hehe :D

diana said...

padan muka..sapa suruh tanya.muahahahh,,kelakarnya dia..

intanfirdaus247 said...

haha..nakal kan dia

deno said...

hahahahaha... terbaikkkkk:)

syakey said...

haha sabauuu je la. kawen dalam mimpi je la kalau 30/2 haha

Cik Eka said...

@MizzTina dia memang mengada.. kan. Hahahaha

Cik Eka said...

@abah khalisha Abah hahahaha mmg sabar sangat.Masa tu dah tak jadi nak serius dah. ketawa terkekeh terbahak dah