08 April 2013

Sperma Cinta & Sengih Kerang

Aku memang suka membaca. Apa-apa sahaja. Asalkan boleh baca. Plastik pembalut keropok,plastik roti,sambil makan,sambil baca bahan-bahan.. Novel pun baca. Aku kurang suka baca novel unsur cinta. Kadang-kadang tu aku baca jugak kalau teringin. Dulu suka la. Ha ha ha ha. Semakin bangka ini,kurang. Kena tengok tajuk dan jalan cerita.Kulit novel tak cantik tak apa, janji isi dia. Tapi kalau nama hero dan heroinnya moden sangat pun aku tak minat. hahahahaha.  

Cinta-cinta suka sikit. Tapi aku lagi suka cerita tentang pengalaman hidup,catatan perjalanan,keluarga.

Entry kali ini, dah lama aku perhatikan buku - buku daripada Lejen Press ni. Pernah terpegang lalu baca sinopsis. Tapi orang punya. Malu nak pinjam. hihihihi.

Lagi satu,aku sebenarnya suka tengok kulit-kulit buku dia.

Mudah

Ringkas

Menarik

Ceritanya pun ringan tapi 'berat' dengan isi .

Ini yang aku beli semalam.


#Sperma cinta

#Sengih kerang

#Main Gila


Ini Sperma Cinta daripada Aisa Linglung

Novel ini macam perjalanan hidup dia. 

Sekarang baru sampai bab manusia dan kentut.
Memetik di dalam satu perenggan

'" Jika anda ingin kentut,janganlah anda berasa hina. 
Kentut itu adalah anugerah tuhan kepada manusia. 
Gua juga suka kentut. 
Kadang2 gua kepalkan kentut gua dalam genggaman..........."


Hehehehehe.. realiti. Macam la korang tak penah buat,kan. 

Nanti aku rajin,aku review sepenuhnya. 




16 comments:

cik violet said...

walaweyhh, mcam best

deno said...

mcm best novel ni eka... !

||aLeaSaRa|| said...

wah tq dear...akk mmg minat gila novel tp tulah sjk jd mak budak ni,kn pandai pilih novel.skrg mnt bc novel thriller,pglm khdpn dll.kalau setakat cintan cintun bosan sbb dh tau mesti happy ending story like cinderella ngee..

owh nk cr gaklah nvl ni...hbs lg duit he...

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

tajuk cam best je :)
kepal kentut ? hehehe , mesti la pernah buat

Cik Puan Fadli said...

SPERMA CINTA?...cam kelucahan jaa tajok tuh...hakz!hakz!

Cik Eka said...

@Cik Puan Fadli tajuk aja kelucahan mak.. ceritanya tak.. ahaksssss

Cik Eka said...

@NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI hahahahahaha kan azimah.. kentut. semua pun kentut....

Cik Eka said...

@||aLeaSaRa|| akak patut cuba baca novel daripada lejen press ni.. bacaan ringan dan santai tapi ada sesuatu

Cik Eka said...

@deno deno cuba cari.. boleh beli on9 juga! hehehe

Cik Eka said...

@cik violet hehehe best,cuba carii

MizzTina said...

semua dh baca kecuali main gila.. betul² bahan gelak akak.. eka beli lak awek chuck taylor.. mmg superb.. feeling hbs baca..

Cik Eka said...

@MizzTina tula.. masa dha bayo baru nampak kat rak sebelah sana,tersorok satu.. hahaha..
dah bayo,nak keluo,malas nak pusing balik

Namee Roslan said...

manusia dan kentut..hehe. lawak pulak.

Lizzie Yasmin said...

Sperma Cinta.. Eh mana aku letak buku aku tue ek? Rasa macam nak repeat baca je.

Wawa Tasliman said...

apasal tajuk dia pelik2.. hihi propa betul lah.. :)

Nory Zoulkefle said...

tajuk2 dia unik2 belaka..hehe