10 April 2013

TARIKH MENGUNDI PRU KE- 13

Haritu ade jugak terfikir nak buat tarikh kahwin 4-5 Mei 2013.

Konon lah kan . Tapi takde pun. Tu dalam mimpi je. Hahaha.

Dan tadi Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia dah mengumumkan Tarikh yang ditunggu-tunggu untuk kita sebagai rakyat Malaysia pergi mengundi adalah muktamad pada 

5 Mei 2013 (AHAD)




Untuk penamaan calon pula pada 20 April 2013.

'Jom kita mengundi,jom kita mengundi.'






'Marilah mari,pergi mengundi, tunaikanlah kewajipan pada negara.'

Ini adalah kali pertama Eka mengundi. Tahun 2008 tak cukup umur lagi masa tu. Haritu berpeluang menjadi petugas pilhanraya. Dan tahun ini lagi sekali menjadi petugas Pilihanraya. 

Tak sabar !

Oh,untuk maklumat ke apa ke, klik lah pada laman web


p/s : Camne nak pangkah pun tak tahu ni. Hihihihihi


hehehehe telah disahkan.

ni pun ayah beria suruh daftar jugak!
kalau tak melengah-lengah.
nanti nanti.

akhirnya tahun 2011 gak daftar.


7 comments:

Cik Puan Fadli said...

my 3rd time polling...yes!yes!..x sabo dah nak blk kodah...

intanfirdaus247 said...

pangkah jgn x pangkah ..kak intan n kali ke 3...

Nory Zoulkefle said...

selamat mengundii..=)

Daddy Ziyyad said...

Jgn lupa ngundi!!! :)

Cik Zety said...

Happy voting! :)

deno said...

jom kita mengundi.. jom kita mengundi... nanyi lagu baru^^

PinKy MoMMa said...

sedih laki kena balik ganu ngundi huhuhu..tak pe la..bukan slalu ;p