29 May 2013

Wordless Wednesday


 i'm ready


draft tukar dalam note book.
 tulisan atas tu sebijik cakor ayam. Hahahahaha :p


Ya, saya sangat sibuk sekarang. Tengok itu ini, call sana sini.. Masa berjalan begitu cepat. Ingat dulu lagi setahun. Hahaha. Sekarang lagi separuh saja. 

Sekarang baru tahu rasanya bagaimana. Macam wonderpets. Apa yang penting, kerjasama.

Saya, cari. 

Setelah saya cari, saya beritahu dia. Dia kata setuju, baru boleh buat langkah seterusnya. 

Bab makan-makan, serah sepenuhnya pada mak ayah dan keluarga. 

Allah, permudahkan lah semuanya, hingga harinya nanti.



6 comments:

Mya said...

moga dipermudah, inshaallah :)

Nory Zoulkefle said...

wahhh bakal pengantin yer....
semoga dipermudahkan segala urusan...

al- lavendari said...

untunglah awak masih ada emak dan ayah. pakngah dua2 dah tak ada. huhu.

Cik Puan Fadli said...

comel jeee handwritting tuhh..secomel tuan nyo gak laaa...hik!hik!

shaFazie said...

semoga dipermudahkan sglanya..:D

PinKy MoMMa said...

siap tulis cantik2 dalam buku tu..akak dulu dalam kertas je kekeke..lagi rock kan ;p