01 August 2013

Baju Melayu Aaron Aziz

Hensomnyaaaa abang Aaron Aziz ni. 
Wakakakakakakakakakaka
Tapi hensomm lagi dak apple tuuu. Hihihi


Baju melayu abang Aaron ni dijual di seluruh cawangan Jakel Malaysia
Sapa beli dapat samping ngan butan baju free uolss.
Harga pulak around RM 110 - RM 285

Nah klik sini untuk maklumat lanjut 


Warna ni lah kengkonon nak buat baju nikah nanti.

Sweet kan? Warna Tea Rose @ dusty pink 

Orang melayu sebut pink belacan
hahahaha


Disebabkan baju sanding bukan pink, ape salahnya pakai warna ni plak kan.
Pujuk dak apple pakai warna ni masa nikah. 

Cantik kan? wakakakaka.

Lebih kurang kan dengan warna ni


Sumber gambar : Google dengan keyword 'tea rose'


Rasanya, sesuai kan? Lembut dan tak terang sangat.

T___________T

Harap dak apple shukaaa.




9 comments:

pena rozie said...

Cantik warna tu....

Lelaki said...

sampin aaron aziz cantik.

PinKy MoMMa said...

sampin bang aaron cantik aaa..huhu..rasa nak suruh suami pakai jugak ;p

Rabiatuladawiyah said...

Gara2 rmai wanita tpikat dgn abg aaron ni,rmai2 g pjuk boyfren@tunang@suami msing2 bli bju mlyu aaron aziz smpai de yg majok k..hehehe..

Rabiatuladawiyah said...

Gara2 rmai wanita tpikat dgn abg aaron ni,rmai2 g pjuk boyfren@tunang@suami msing2 bli bju mlyu aaron aziz smpai de yg majok k..hehehe..

Rabiatuladawiyah said...

Gara2 rmai wanita yg tpikat dgn khenseman abg aaron ni,rmai la yg g pjuk boyfren@tunang@suami g bli bju mlayu aaron aziz ni smpai de yg majok bgai..hehehe

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Lembut jer warna tue.. mmg cantik! ;)

shaFazie said...

sweet je kaler itu..memang cantik :D

Mimy Hamid said...

cantik pink ni ..lembut soft..aaron aziz nya pengaruh hehehe