21 August 2013

Isi Borang Ini

Rasa macam tak percaya.

Perlu mengisi borang ini.

Nama saya

Nama dia

Butir-butir diri.

Tertera nama.

Pengantin lelaki dan pengantin perempuan.

Mas kahwin
Hantaran

Isi selengkapnya

Sudah di depan mata,tapi belum isi lagi. Hehe.

Baca saja.

Sungguh rasa tak percaya, sudah mahu menikah.

Tapi, tengok lutut. Arghhh tensen. Bila nak baik ni. Nak pegi buat kad kahwin,nak cari cenderahati,nak pegi butik pengantin nak setel hal2 baju, pilih design baju,pelamin.

Banyak kerjanya. Adui cepat sihat lutut sayangggggggg..

Semangattttt!!!!!

10 comments:

Anak pak cik Azhar :) said...

semoga cepat sembuh kak eka:)

Fieda Redzuan said...

kte pon berdebar jugak buat persiapan ni..btw semoga cepat sembuh..hehe

BeLLa de ViE said...

Hihihihi...kite dah isik dah semua. Tinggal nak submit to tok imam je. Cepat2 sembuh ye eka. :)

Cik Puan Fadli said...

eleh..mcm x pecaya plak kunun..tp dlm hati tu, x sabaq aihhh..cpt laaaa nak jadi bini org nie..hahaha..kan..kan...

jgn culas mkn ubat ok...take care bebeh..

Sya Mimie said...

semoga cepat sembuh ya..

saya tak ambik lagi borang kebenaran nikah.. sebab tunggu tarikh dari en.tunang..

MizzTina said...

isi..jgn x isi.. isi molek², jgn smpi salah.. kekeke

shaFazie said...

dupdapdupdap bila tgk borang nikah.

Evagurl said...

semoga sembuh cepat tau! awak jemput kita skali ek :)

EZAN IDMA said...

berdebar takkk

yana said...

congrats cik eka.