11 October 2013

Kenapa Post Lambat Keluar di Dashboard?

Sebenarnya kita dah perasan dalam bulan lepas dah ni.

Asal kita post entry, dia tak automatik terus appear di dashboard. 

Kadang, hari ni update pukul 4 petang, pukul 2 pagi berikutnya baru dia keluar di dashboard. 

Impaknya, orang tak perasan kita update. 

Yelah, kalau kita punya link blog ada di list blog kawan-kawan kita, sah-sah lah memang tak nampak apa pun. Nampak post lama je.

Kalau ada blogger yang perasan pun bila kita ping link blog dekat facebook dan fan page je. 

Kenapa ea? ada pape ke?

9 comments:

PinKy MoMMa said...

akak punyer pun sama..dah lama dah eka..publish pagi..maghrib nnt baru dia ada kat dashboard huhu..punyer la lama..

Cik Eka said...

@PinKy MoMMa tula. kita pelik gak, kadang komen pun takde. hahahahahaha...

selalu tu bertuko2 pendapat ngan kawan2 blog. ni takde.lambat

Nur A.Z said...

betul2,saya pun ada perasan sebab kalau saya post, beberapa jam lepas tu baru dia appear kat dashboard. kenapa eh?

Rose Azadir said...

Salam…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com . Saya follow sis n kalau sudi follow la saya balik yer…

merahitujambu said...

mungkin blogspot tgh update kot

EZAN IDMA said...

pelik jugak kenkadang

Sya Mimie said...

kta xcheck pun..haha

shaFazie said...

ehh samalah dengan azie...sampai sekrang still mcm tue ..pasrah je

Cik Matahariku said...

blog saya pun kekadang cam gini..sapa tau kenapa sebabnya tolong jawab..