25 November 2013

Baucer Diskaun Tudung2U untuk Pembaca Belog Cik Eka

Hai semua, ni eka ada berita gembira untuk pembaca belog eka. Ada diskaun untuk korang semua kalau beli tudung di Tudung2u.



Website : Tudung2u.com.my

Facebook : Tudung2U.com

Kalau korang nak tau, tudung2u ni adalah kedai tudung on9 terbesar tau. Dengan harga yang berpatutan, ditambah dengan pelbagai jenis tudung, material, corak yang menarik, memang best lah.

Antaranya 


Ada shawl labuh.


Contohnya cam shawl awan pink ni.
Ni rega baru RM 20.00 tauuu.






Ada half moon jugak.


Yang ni shawl halfmoon, ada lace kat atas.
Yang camni harga dia baru RM 65.00



Ada tudung bawal jugak.
Bawal dia pun cantik-cantik.


Bawal camni harga RM 48.00

Ada juagk bawal kangaroo, harga RM 6.00 je



Istimewa untuk pembaca belog Cik Eka,
korang akan dapat diskaun sebanyak 

15%

Jangan lupa masukkan kod

AKD2013 

(sah sehingga 30 November, 2013)

Happy shopping uols. Hehehehe.




4 comments:

♥♥ Nur ♥♥ said...

cantiknyew tudung yg kaler pink tu

Nastyna said...

tudung pun banyak2 pesen dah skang kan, bawal jer baper spesis tu, kangaroo la semua. huuuhu ketinggalan betul I.

ain yusuf said...

salam.sy ade menjual tudung bawal plain kangaroo.
1-10 helai rm5/pcs
11-30 helai rm 4.80/pcs
31 keatas rm 4.50/pcs
all excluded postage,cod serdang,the mines,cheras.
Berminat boleh whatapps 0177671971-ain mesej 0108263690-ain

ain yusuf said...

salam.sy ade menjual tudung bawal plain kangaroo.
1-10 helai rm5/pcs
11-30 helai rm 4.80/pcs
31 keatas rm 4.50/pcs
all excluded postage,cod serdang,the mines,cheras.
Berminat boleh whatapps 0177671971-ain mesej 0108263690-ain