17 April 2014

Jazz Putih

Semalam, dapat whatsapp dari group sekolah.


Guyssss

Jazz ingin diletgo. Kaler putih.
Masih Cantik. Tidak pernah jalan jauh. 
Owner pelajar.
Bagi owner RM 3,500.00.
Bulan-bulan RM 300.00.
Ada 2 tahun lagi.

Reason jual : Owner dah pergi oversea.
Berminat? Let me know


































Gambar ada?

<









>









<





<






>


Hahahahahahaha


p/s : ramai kena semalam ni. Eka pun terkena. Hahaha. Masa memula dapat wasap tu, rasa macam ehhh bio betik .Ye ke ni. Cam tak caye je.

Ramai gak terkena. Siap tanya lagi pasal deposit kete. :p Pastu adik eka yang lelaki tu, beria tanya, siap mintak gambo. Bila bagi gambo ni, dia terus cakap, LAWAK SANGAT KANNNNNNNNNNNNN hahahaha

Kawan fb cite plak, anak buah dia pun terkena. Dahla budak tu baru dapat lesen kete. Dengar gini, mau tak melompat. Hahahaha. 

7 comments:

sYaFiNaS said...

Assalamualaikum eka....hahaaa.....lawak btul ar...nk tergelak smpai putus urat kentut je....hahaaaaaaaaa

Amanda Suria said...

CISSSSSS...akak tgh carik keta ni....huh....nak minum sirap jap la...

:: idzwa :: said...

kehkehkehhh...

Khairul Bariah said...

cis aku tertipu rupanya.

Puan Awin said...

haish...akka pun terkena baca post eka ni hah....

Nastyna said...

tabbaik bagi harapan kat orang muda2 hehehe.

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Hehehe.. tertipu pulak.. =D