07 June 2014

Aquaxyl Filler Mask From Hansaegee

Hai semua, selamat pagi. Haritu eka dah review Hansaegee punya CC Cream. Klik SINI kalau nak baca. Kali ini eka nak cerita tentang Aquaxyl Filler Mask yang best dari Hansaegee.


Eka jarang pakai mask, tapi bila pakai mask ni, best tau. Eka pakai mask ni sambil tengok tv, terlelap terus. Hahaha sebab sejuk. 


Ini rupanya mask ni.
Aquaxyl Filler mask ni bertujuan untuk meningkatkan kelembapan kulit
dan juga untuk pembinaan semula kulit yang rosak.

Bahan utamanya adalah Aquaxyl yang mempunyai pengekalan kelembapan yang sangat baik, 
Phyto Oligo, dan Ceramide yang sesuai untuk pembinaan semula kulit kita.


Nak pakainya ada dua step.Step yang pertama, 
kita sapu mask base ampoule.
Mengandungi Plant Water instead of Water
yang penting takde pewangi. So kulit kita tak rengsa

Tujuan kita sapu ni untuk memaksimumkan kesan mask yang kita akan pakai
dan juga untuk menyerap segala khasiat yang ada pada mask tu.


Ni kita sapu dulu ye mask base ampoule


Lepastu kita pakai mask.
Lembut lembab je mask ni macam jelly pun ada bila basah.

Sejuk je. Pastu kita relaks.

dah agak kering, kita buka.


Ni selepas pakai, muka rasa lembab je tau. Pastu tegang je kulit.
Yang penting rasa sangat segar. 

Best kan.

Bagi yang berminat, meh klik sini untuk beli macam-macam jenis mask 
yang sesuai untuk semua jenis kulit.

Klik sini : 


Facebook : Hansaegee Nature

Instagram : Hansaegee Nature

Happy shopping uols. 









No comments: