19 June 2014

Sarapanku

Assalamualaikum semua, zaoshang haoPagi tadi kengkonon nak singgah beli nasi lemak kerang. Semalam try beli, eh sedap pulak rasanya nasik lemak tersebut. Itu yang harini nak beli lagi tu. Tapi sebabkan dah lambat, memang tak beli la. Lalu je kedai tersebut. Mana taknya, sampai pejabat pukul 7.56 tau. Lagi 4 minit je. 

Harini kita breakfast ini je.


Nestum tu penting. Sesuai dengan slogannya.

A cup of Nestum for a better day

Kalau yang oat ni, memang cepat kenyang tau. 


Korang breakfast ape harini? Tu je la motif entry pagi ni. Kena kerap update ni, dah macam makin pemalas jer rasanya. Haha. 

p/s : Tengah tunggu Gdex datang bawak barang dari Zalora ni. Hahahaha. Tak sabar menunggu ni. Boleh? Hihihi.




3 comments:

idzwa kamaruddin said...

bekal nasi dgn samabal ayam

Jen Jen Areff said...

bestnyer. heheheh. kite tk leh mkn mcm2... hehehe

Azhafizah Md Nor said...

breakfast penting..jangan skip.