02 September 2014

Hari ke 2 : Cara Memenangi Hati Saya

Hai semua, kita buat untuk hari kedua pula. Diharap tabah menghabiskan 30 hari hahahahahaha. Harini kita pulun sampai hari ke4. Untuk cabaran hari pertama, boleh KLIK SINI.

#kelabbloggerbenashaari

#cabaran30hari

Hari ke 2 : Cara Memenangi Hati Saya


1. Hormat antara satu sama lain. Ni memang penting, tak kisah lah dengan siapa pun, hormat-menghormati tu penting.

2. Saya suka orang yang senyum nyerongen tu. Hahahaha. Jumpa saya senyum yer

3. Baik hati dan ikhlas. Macam klise, tapi saya suka yang ini. Saya akan mudah berkawan dengan orang yang macam gini.

4. Jangan menipu. Kalau dapat tahu menipu, memang akan dicungkil sampai puas hati hahaha.

5. Takde cakap-cakap belakang. Orang cakap belakang ni penakut. Tak puas hati, cakap depan lah.


Ok next, cabaran hari ke 3. Hehehe

Untuk tengok cabaran lain, Klik bawah ini.

No comments: