03 September 2014

Hari ke 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Saya

Hai semua, dah cabaran hari ke 3. Untuk hari ke 2, boleh Klik Sini.

Kita sambung,


#cabaran30hari

Hari ke 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Saya

Dalam hidup saya ini, kekuatan saya tentulah family. Memang klise pun tapi ape nak buat, dah memang ini kenyataannya hahahaha. Saya buat apa-apapun mesti direstui oleh emak dan ayah saya. Apa-apa sahaja memang dua inilah yang saya rujuk. Selepas berkahwin, tambah lagi seorang iaitu suami saya. 3 orang ini adalah kekuatan saya dalam apa jua yang saya buat. 


Emak abah.

Emak adalah seorang yang sangat positif.
Cakap, ceritalah yang negatif,
balasannya semua positif.

Masa zaman berkawan, bertunang dulu ada apa-apa, cerita dengan mak.
Mak inilah yang selalu jadi penguat saya apa-apapunlah.
Sampai sekarang pun hehehe.

Masalah kerja, masalah kawan. Semua cite dengan mak.

Abah pulak cool je. Kalau cerita, balasnya pendek je.
Tapi terkesan. 


Ini juga kekuatan saya.

Suami, seorang yang simple. 
Apa-apa pun boleh cerita dengan dia.

Sesekali, saya rasa jatuh, saya rasa tak kuat,
suamilah yang jadi tulang belakang saya.

Sayang merekaaa.


Okeh, cabaran hari 4. Yeyehhhhhh

Tambah lagi, kekuatan untuk berbelog, opkos lah pembaca. Takde pembaca, sapa nak baca blog aku ni kan. Selain itu stalker juga. Hei stalker, apesal suka masuk blog aku? Hahaha.

Walaupun kekadang rasa malas, tapi taip jugaklah apa yang boleh ditaip. 




1 comment:

Mak Wardah said...

Keeo on blogging dear..