05 September 2014

Hari ke 5 : 3 Perkara Yang Ingin Dikatakan Kepada Bekas Kekasih

Hai semua. Cabaran hari ke 5.

3 Perkara Yang Ingin Dikatakan Kepada Bekas Kekasih . Untuk lihat hari ke 4, Klik sini ya.


#cabaran30hari

Hari ke 5 : 3 Perkara Yang Ingin Dikatakan Kepada Bekas Kekasih


Sebenarnya rasa macam susah sangat nak buat entry hari ke 5 ni. Rasa macam nak skip je hahahahah. Tapi tak pela. Sekadar untuk suka-suka. Kena buat jugak.

Untuk bekas kekasihku, saya ingin memperkatakan beberapa perkara.

1. Terima kasih kerana pernah memilih saya untuk menjadi kekasih hati awak.

2. Terima kasih kerana mengajar saya erti kasih sayang, erti cinta, erti rindu, erti setia, erti jujur dan berbagai lagi erti yang biasa dikaitkan dengan percintaan. Ngabeh boreh yo nak nulis banyak bona erti eh. Hahaha.

3. Terima kasih juga kerana membuatkan saya jatuh cinta dengan awak dari pertama kali mengenali awak, hinggalah sekarang.

dan yang ke 4, saya tambah lagi satu, ini paling penting.

<







>









<







>








<







>







<









<









Terima kasih kerana memilih saya sebagai isteri awak.
Kerana bekas kekasih saya dahulu, telah menjadi suami saya sekarang. Hihihi.






7 comments:

shaz mizah said...

Huhu.. Untung la bekas kekasih tu jad suami akak..

Emas Putih said...

sweet je :)

Diana Rashid said...

eceh.!!.manis cam lolipop la..heheh

Anizz Annisa said...

alahaii sweet.. :)

Nurfarahin Zainuddin said...

banyak2 terima kasih! sweet!

qaseh dalia said...

Sama2 syg ahakss

TunSha Ayunie said...

so sweet !! selamat pengantin baru !!