09 September 2014

Hari ke 9 : 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Saya

Hai semua. Cabaran hari ke 9.

5 lelaki yang menarik perhatian saya. Untuk lihat hari ke 8, Klik sini ya.


#cabaran30hari

Hari ke 9 : 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Saya.

Adoyai tajuk cabaran harini, memang mencabar betul la. Tak tahu lah nak buat bagaimana ini, Sebab saya ni jenis susah nak tertarik dengan lelaki. Kalau tengok lelaki pun macam-macam dalam fikiran hahahahaha. Baik ke tidok, jujur ke tidok. Bla bla bla.

Nak cakap pun susah.

Tapi takpelah. Cakap jelah.

Antara 5 lelaki

1. Dak apple

2. Pak Dawud

3. Pak Long

4. Paksu

5. Fizee


Dan kelima-kelima itu, adalah yang saya paling tertarik.
Walaupun ada kelebihan dan kekurangan, tapi tidak mengapa.
Itulah lumrah seorang manusia. Tidak ada yang sempurna.


Mereka adalah : Scroll bawah eh.









<

















>











<














<















>









<












>












<













Laki aku la
hahahahahahahahahahahahahahaha





Untuk tengok cabaran lain, Klik bawah ini.



2 comments:

Irz Zack said...

ahahaha.. mesti semua orang akan pilih pasangan dia kan.. huhuhu

macam menarik je cabaran ni.. huhuhu

Nastyna said...

tertarik menarik kau memang da bom la pak dawud haha.