26 September 2014

Saya Bukan......

Hai semua, selamat petang.

Harini rasa segar kepala. Dah lama sangat tak pegi salon rambut. Tadi kan rehat panjang, opismet nak cuci rambut, aku pun sekaligus tumpang dua kaki. Hehehe.

Tapi aku bukan nak cerita pasal tu. 

Cuma aku nak cakap.

Aku, bukan wedding planner yang menyediakan pelamin + baju. 

Aku, juga bukan ejen pencuci muka.

Aku, bukan juga ejen dropship tudung.

Aku, bukan penjual minyak wangi victoria secret.

Aku, juga bukan jual kek.

Aku, bukan juga penjual.

Aku, adalah pembeli dan pengguna.

Aku, kadang-kadang ada buat product review yang setiap daripada review itu aku sudah sertakan siapa penjualnya dan aku juga sudah BOLD setiap penjualnya.

Maafkan aku, aku hanya membuat entry sebagai rujukan aku. Dan juga rujukan pembaca aku.

Kadang-kadang. Ada sahaja yang emel, PM dia FB meminta buatkan kek, buatkan pelamin, suruh jual tudung dan sebagainya.

Aku harap, semoga anda pembaca, baca dengan teliti ya untuk mengelak kesalah fahaman.

Terima kasih semua.

Saya sayang pembaca semua.

Oh oh oh sudah pukul 5. 

Tatatatatataa selamat berhujung minggu semua. 



4 comments:

Nastyna said...

alaaaaa baru nk tempah pelamin anganku...musnah sudah. heheheheh selamat berweekend.

Diana Rashid said...

yang salah sangka tu mesti baca main langkah2 je..tak baca sampai habis,tu yang jadi salah sangka tu..

Miss Sasu said...

assalamualaikum..

salam perkenalan. jemput ke blog saya, kisah saya dan tips kurus.
:) nice blog .

mia kaftiya said...

kahkahkah.. biasa lah tu eka, orang tak baca entry bebetul. kihkih