23 October 2014

Cuti Lagi

Hai semua. Selamat tengahari.


Ada yang kerja ke arini?

Aku sambung cuti huahuahuahua haha. Tapi laki aku keje lak arini. Duk la aku melangut tengok TV sambil mengunyah macam-macam..

Semalam cuti engkorang prgi mana? Aku semalam pegi alamanda jap. Balik umah rehat. Kan hujan hihi. Malas nak merayap.

Malamnya lepas keluar kejap pegi beli henpon baru, terus dinner kat umah . Aku goreng pekasam. Perghhhh meletoppp.. Bertambah dia makan hehe.

Okey nnti sambung Lagi. Masak jap hee. Update via HP je ni. Test HP baru. Hadiah deepavali kot hiksss




11 comments:

Azhafizah Md Nor said...

sedapnya pekasam tu eka..

HanNis SaNia said...

Amboi bestnye cuti. Tak dapat smbung cuti sebab arini report untuk prime minister dan minister sudah keluar laaa. Nk kene cover .huhu

Fieda Redzuan said...

kite goreng ikan ni hancur leburr.. haha

uncle gedek said...

eh? tak selisih pon kat alamanda?

Cik Puan Eka said...

A ah fiza sedap hehe dua kali tambah baru syok

Cik Puan Eka said...

Hihi syok cuti bole rehat heeee

Cik Puan Eka said...

Hancur lagi bagus. Tu maknanya proses pemeraman pekasam tu berjaya tau hehe

Cik Puan Eka said...

Laaa klu tahu uncle ada sana sy ajak selfie heeee

Diana Rashid said...

pekasam buat sendiri ke tu??

Cik Puan Eka said...

Kak Diana. Mkcik saye buat sendiri. Pekasam beras @ wadik hehe

Sya Mimie said...

Sedapnya ikn pekasam.. Dah lma x mkn..