23 October 2014

Gara-gara Jeruk Asam Boi

Hai. Selamat malam. Semalam aku tak update pon tapi pageviews naik pulak.
Tengok2 rupanya pasal entry jeruk mangga asam boi tu. Hehe.

Viral betul. Kalau korang takmau buat, ramai orang meniaga jeruk asam boi. Alhamdulillah rezeki untuk orang meniaga.

Lagi satu ramai orang cari nasi bamboo sg klah sungkai. Aritu memang aku ada buat entry sebab aku penah makan kat situ cuma menu berbeza sebab aku tak makan nasi bamboo tu. Minggu ni aku ingat nak try. Hihi.







Okey tu je update arini.. :)  Sekian..

4 comments:

Diana Rashid said...

wah...lebih 2 k tu..

Nastyna said...

semagnat betul orang menggugel jeruk ni kan, sama semangat macam I gogole laksa penang muahahaha. pahala for u tolong orang esp yang mencari rezeki.

HanNis SaNia said...

femes plak jeruk mangga ni skg. Nk try la cuma tak ada kesempatan lg. Adoiii minggu ni kene balik lwt malam :'(

Sya Mimie said...

Waaa.. Penangan nya pv naik.. Sume search resepi..