06 November 2014

Kenduri Kahwin

Hai. Ni ektibiti minggu lepas. Aku balik umah mak sebab nak pegi kenduri kawen kawan aku masa form 6 dulu. 

Seronok jumpa kawan lama. Ada yang dari abes sekolah masa tahun 2007 dulu, baru tahun 2014 ni jumpa. Lamanya. 

Layan gambo je ye. Hehe


Pengantinnya. Tahniah Rossa % suami.
Lauk sedap. Ada pencuci mulut apple digaul dengan asam kulit limau.


Cantik kan dia punya deco.
Kat candy buffet tu aku amik choki2 hahaha.
Teringin plak sebab dah lama tak makan choki-choki.


Tak melepaskan peluang nak bergambo kat photobooth dia.
Nak naik basikallllll hahaha.


Salah seorang kawan aku. Aishah namanya.
Dia pandang aku dua kali. Mula-mula tak cam masa aku baru datang.
Bila aku lambai, terus ke meja dia.
Baru dia cam aku. Tu pun sebab dia kenal mata aku yang bulat beso tu haha.

Mata petai sangat kan.

Minggu ni kenduri kahwin lagi. Meriah betul dapat makan nasik minyak hehehe


2 comments:

MizzTina said...

comel btl photobooth dia..

Najlaa 'Aqilah said...

deco cantik2! >_<

sincerely,
Najlaa 'Aqilah