27 November 2014

Khazanah Dalam Laci

Hai.

Semalam aku mengemas laci pula. Aku terjumpa banyak souvenirs dari opismet aku.

Mak ai lamanya bende-bende alah ni bersarang dalam laci. Macam boleh buat kedai la hahaha.


Yang paling nak tergelak,cik krokkojes yang suka gerit semua benda dalam laci aku termasukla label botol minyak cap kapak aku ni.

Aduyai. Lapo sangat rupenye. 
Kalau ada kertas yang berprint tu,
dekat setiap perkataan tu dia gigit.

Tapi kertas yang dalam laci je.
Rasanya dia datang time malam sebab siang tak pernah jumpa pon.
Hanya tinggal tahinya yang busuk tu macam rupe chocolate rice eiuwwww.




Selain tu,ada ni jugak. 
Macam-macam jenis ada. 
Cuma fridge magnet aku dah bawak balik aritu. Ade dalam 10 pcs rasanya.
Yang terbaru dapat semalam dari Krabi.

Okey tujelah update arini.
Next time aku update lagi.
Nak rest dulu. Byebye



9 comments:

Nastyna said...

adik kita masa kecik panggil natang tu, chococroach hahahaa terkonfius ngan koko krunch la kot. sini nama dia kakalaka, kelakar kan? sila gelak cik puan.

Hannah Sytieh said...

en krokkojes tu. en lipas ke k.eka... haha.

Nur Inani said...

kita pun macam tu jugak kekadang. barang orang bagi semua letak je dalam almari. bila nak kemas barulah jumpa iu jumpa ini. hahah :p

EZAN IDMA said...

suke benor lipas tu dengan kertas minyak tu haha

sYaFiNaS said...

menatang tu sakit kpala kot...tu yg dia gigit kertas je...nak buka botol xblh...eka tutup rapat sgt..hihii...

eima said...

lapo sgt sampai minyak cap kapak pun mkn .. hahahhahah

LYAfrina said...

tu dia..sekali keluar khazanah.. mcm2... lya pemberian org mmg letak satu tmpat dlm kotak

Ezy Loy said...

agknye lipas mmg suke duk dlm laci kot..
kalo krtas kaler2 lg suke die gigit..
haha

Amanda Suria said...

Banyak nyer khazanah.....