28 November 2014

Roti Kosong

Hai. Selamat pagi. Cerita ini berlaku semalam. Takdela pagi sangat waktu kejadian. Mungkin pukul 11 pagi. Biasala tembolok beso macam aku memang lapar senantiasa . Kudap-kudap memang ada je heheh.

Kelmarinnya aku beli roti. Roti sambal bilis dekat 7E. Semalam baru nak makan. Aku macam biasa kalau makan roti jenisnya suka belah dua. Tabiat heheh. Kali ni bila pegang eh ngape macam ringan je. Agak ada keraguan disitu.

Bila dibelah dua. Nah engko. Kosong ye roti tersebut. Aku rasa macam nak gelak. Bagi aku gelak kejap ya. Hahahahahaha kahkahkahkahkah kihkihkihkihkihkih

Takde inti. Ke inti kene bubuh sendiri? Hihi.


Bertuah kan aku dapat roti ni.
Hihi.

Takpe aku faham.
Mungkin lupa. 

Tapi roti ni sedap juga.
Korang penah dapat macamni?


11 comments:

Nur Inani said...

aalahaii roti. hahaha. tak pernah lagi kena macam sis ni :)

EzanIdris said...

ahahahah kelakar niii. :P kalau dapat kat oh media jadi viral gambar ni

eima said...

tak penah ... saman Hi5 ... hahaha
boleh buat banjer kami2 makan .... hihi

LYAfrina said...

haha..
kesilapan teknikal di kilang...
tp klo ada pon mmg ciput sgt

Hana Dalya said...

nak copy gambar nih bole??? nak foward kat boss...mesti die gelak jgk hahhaaa

Diana Rashid said...

cer tengok kat plastik belakang nya..
ada tak tulis
"siapa dapat roti tanpa inti sila tuntut hadiah.."

ekekekek

Ezy Loy said...

kdg2 dpt roti yg intinye ciput..
xpuas ati laa..
haha..
ni lg la roti kosong..
lg xpuas ati,

Miss Sasu said...

haha. mmg kelakar. cuba bagi email kat kilang roti tu.mana tau dapat hadiah . hahaha

btw, saya follw ye

aquarius morius said...

Blogwalking sambil baca entri. :)

Aquarius recently post : Bagaimana akhirnya saya berjaya atasi masalah rambut gugur

Nastyna said...

bila robot yang buat roti, inti habis robot tak cari. hahahaha

Amanda Suria said...

aik...macam ni pun boleh?