06 November 2014

Update Terbaru dari WhatsApp

Hai, sapa guna whatsapp? Atau orang kite sebut wasap je. Hehehe. Aku salah seorang pengguna tegar wasap ni. Senang nak guna, senang nak kendalikan, pendek kata semua senang lah. 

Aku kurang suka Wechat dan aku dah takde wechat.

Kalau wasap ni senang. nampak orang tu online, tengah type dan juga ada yang tak hide last seen, kita boleh nampak bila dia aktif wasap dia tu.

Aku rasa aku guna sms pun jarang. Guna pun kalau orang tu takde wasap je

Tadi aku wasap ngan dak apple, tetibe je lepastu jadi kaler biru. Aku pelik skit apehal jadi warna biru. 

Peliknye. Ye cam gelabah sikit gaya dia hahaha.

Aku on wifi tadi, so aku tak perasan bila update whatsapp ni sebab aku dah setting siap-siap update application bila wifi on. Yela, sayang la kuota internet aku kan hahahahaha. Kedekuitttt.

Contoh.


Ni contohnya. Nampak tak tanda biru tu.
Tanda biru tu tandanya dah terima dan dah baca kandungan mesej kita.

Kalau tanda hitam double right macam biasa tu tandanya dah terima,
tapi belum baca lagi. 

Oooo begitu. Senang la nak tahu kan bila dah baca ke belum. 

Jangan lupa update dulu wasap korang tu ya kalau nak jadi begini juga.

Sumber dari blog amazingnara

Ni pulak dari page MM Vectoristic. Kelakar la hahaha


hahaha :p






9 comments:

eMMe said...

auto update, prasan juga pagi tadi, eh! biru ? heeee~

miza yusof said...

Laju-laju nak pegi update :)
Thanks untuk info :)

MizzTina said...

pasan gak pg td.. hehehe..

Hayati Hanisah said...

oh ingatkan kenapa pasal biru tu. tadi ade jugak kawan nuha tegur pasal warna biru2 ni. huhu. thanks for sharing dear..

Jemput ke blog nuha.. ada perkongsian tentang penawar asthma :)

Jueliza Jamani said...

sama la.. ada yg ada kaler biru tu.. ada yang takder.. pelik jugak.. hehhehe

Umiey Zalora said...

patut la.. siap cr gang td google awat da line biru.. biasa hitam je.. heheheh

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam eka,
oooooooooooooooooooo
tukor pulop dah :P

Nastyna said...

:(:( kiter takdew wassap ;(;( (perlu la habaq)

Diana Rashid said...

Akak tak de whatsapp..tak tahu nak whatsapp siapa..hahahha...