11 December 2014

Bola Lagi. Mas vs Vietnam

Hai. Tatkala entry ini ditulis aku berada di dalam restoran Thailand menikmati makan malam bersama somiku encik bola.

Dari petang tadi die ingatkan aku. Malam ni tak payah masak. Kite makan luar. Tengok bola yee.

Aku okey je.

Aku makan nasi putih lauk paprik campur. Sedap.

Dak apple makan nasi putih ngan puyuh sambal. Sedap jugaa.

Sambil tu aku jenguk juga screen. Bila goal mak ai bergema kedai ni. Aku seolah-olah takde perasaan sebab aku sibuk makan dengan selera sekali hahaha.

Ni bila nak abes ni. Rasa mengantok pulak. Ahaha dah kenyang mengantuk plak.

Okey sekarang resultnya 4-1.

Aleee aleeee ooooooo harap Malaysia menang.

Sambil kunyah keropok ikang.

Tatatatataaaaaaaaa.





4 comments:

Nur Inani said...

amboi. makan tak pandang keliling dah. hahah :)

Wardah Aneesa said...

Haha, kite pun sama macam sis, dah mkn xdenye nak tengok bola.. haha

Eimma FM said...

Ima takdela minat sangat bola. tapi, masa study dulu...layan gak dgn kawan2... slalu lepak dekat kedai ar..hehhe..mmg bila jerit goolll tu..hmmm...paham2 je lah :)

LYAfrina said...

hehe.. xlayan pon..