05 January 2015

2015

Assalamualaikum dan selamat petang semua. Entry kedua untuk tahun 2015 ini. Sebenarnya aku malas nak update musim cuti-cuti haritu. Hehehe. New year aku dan suami tak kemana-mana. Masak kat rumah, balik rumah mak ayah aku dan terus ke kampong nenek aku.

Kat kampong nenek aku memang tak delah nak update bagai sebab line internet mak aiiiiii teruk gila. G sentiasa yer. Makanya henpon kitorang terperuk terperam dalam henbeg. Whatsapps boleh, lepas. Tapi engko nak berpesbuk, blogging bagai rentikanlah. Tu yang senyap je tu.

Kendian, hari Jumaat kitorang jalan-jalan kejap. Kepam plak rasa terperuk hehehe. Bawak Zara jalan-jalan, terlapar pula tetiba kaki terjejak Resepi Rehsiaaa. Nyampah. Boleh gemok lagi cenggini.

Ada kek baru. Makan kek baru kat situ. Chocolate Brulee namanya. Memang sedapp.
I like.


Sikecik ni tak nak duduk dekat kerusi baby.
Nak duduk dekat kerusi biasa pastu kuat makan kek. 
Cium kuat-kuat baru tahu. Hehehe.


Berbalik pada cerita tahun baru, serius tak sangka kejap aje dah masuk tahun 2015. Dah 5 hari berlalu. Semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya. Moga segala impian aku tercapai pada tahun ni. Hehe. banyak juga yang ingin aku capai tapi ia tersimpan kemas di dalam hati.

Okey tu jelah. Aku agak malas nak update sekarang tapi aku cuba. Sehari satu entry.

p/s : Cepat pukul 5. :)



10 comments:

Nuriesya Nadia said...

Halahaiii budak kecik tu , nak merasa macam orang besar. Heheheh.

Nur Inani said...

sedapnyaa kek. dah lama tak ke resipi rahsiaaa :P

HanNis SaNia said...

Alamak macam sedap jek kek tu !!! leh bikin gemuk ni???? huhuhuhu mn sedap dengan indulgence cake??

Cik Puan Eka said...

hannis. saye suka yang ni hehe. Coklat indulgence tu macam dah biasa makan kan hehe

Cik Puan Eka said...

inani. apa lagi moh kiteee hahaha

Cik Puan Eka said...

iesya. ha ah die memang. takmau duk kat kusi baby tu. hehe

MizzTina said...

dik, tu ke keknya?? nk try la..

eima said...

header pun dah berubah ....
ade kek baru ek sedap tak .. nak try la balik kang .. icha dok berzikir nk mkn kek je tu

Amanda Suria said...

comel je si kecik tu...kek tu nampak tempting sgt2

LYAfrina said...

kan..cepat sungguh masa berjalan..

tgk si kecik tu x sabar nak ngap kek