19 January 2015

Aku Tanya Pekaboo?

Assalamualaikum dan hai semuaa. Aku tanya apa kabar????? 

Heheheh. Bertuah lah lagu 'pekaboo' malam tadi. Serius masa aku tengok pon aaaaa okey Joe Flizzow dan Sona One menang. Ohh okey. Mungkin lagu ini ada keistimewaan yang tersendiri dan juri pilih lagu tersebut. Rupanya lagu tu mengingat Joe dengan Malique masa zaman Too Phat. 

Shila Amzah dapat nombor dua dan Dayang Nurfaizah dapat Nombor 3 siap rangkul Vokal Terbaik. Mojo paling best, dapat Persembahan Terbaik. Terharu benar lihat persembahan tu. Edry KRU ambil Caliph Buskers untuk menggantikan penyanyi asal lagu Roman Cinta tu. Rupanya Caliph Buskers ni selalu Busking di depan Sogo dan Jalan TAR.

Yelah, mereka semua istimewa.

Aku jarang tengok anugerah-anugerah ni tapi dah takde benda nak dilayan. Tengok jugalah walaupun kejap-kejap Qu Puteh, Qu Puteh, Qu Puteh. Dak apple pun menyirap je bila aku buat eksyen jari kat pipi sambil menyebut Qu Puteh, barulah putehh gitu. Hahahahaha.

Cepat-cepat letak jari kat pipi. Layang-layangkan di dagu tauuu.




Hehehe

#sayataknakputeh
#sayabersyukurdengankulitsaya


2 comments:

Nur Inani said...

Hahaha. ada jugak tengok muka budak tu tadi dekat wassap:D

eima said...

ala die yg taja .... biar la....
klu ai yg taja ... mesti eima ... eima mysweetzlife .. hahahha

seb baik tak tgk klu kompom menyampah kan