21 January 2015

Tiba-tiba

Tiba-tiba.

Ada orang menyentap.

Kita tegur, dibuat derk. 

Okey takpa.

Saja nak cakap.

Bumi ni bukan besar mana pun. 

Bumi ni bulat sebulatnya.

Pusing-pusing jumpa jugak.

Ni kes hari-hari pun berjumpa. 

Malas nak layan hal remeh temeh ni.

Lagi satu. 

Berkaitan dengan ikatan silaturrahim ni,paling penting.

Janganlah ada tercuit. Tak elok. Kena jaga itu.

Aku cuma pelik. Apa salah aku?

Kawan-kawan ni kan. Bila susah cari kita.

Bila senang tak peduli kita.

Lumrahnya.

SABAR

*baik makan laksa. Laaaaaaaaaaaaaaagi sedap.
Laksa depan mata aku ni hehehe. Panas-panas lagi.
Pekat pulak tu. Telur sebiji. RM 3.00 je



8 comments:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam eka,
ish3
akak tengah dok serius baca ur entry
TETIBA masok part laksa teruih lapor :P

Jen Jen Areff said...

sabar... biarkan itu orang... hahhaha. makan lagi sedap

Nuriesya Nadia said...

Sedapnyaaa laksa. Hahahaha.

MizzTina said...

ignore them eka..ignore.. kdg dia gitu sbb nk perhatian.. maklum la, xde yg sayanggg..kehkehkeh

eima said...

BIARKAN JE .. CAM AKU .. ORG SENTAP ..AKU BUAT TATAU JE ..AI KAN EGO TINGGI HAHAHHA ...
eh caplock plak ...

Nur Inani said...

biarkan orang itu. layan laksa lagi syok. hahaha. oihh terliur oihh :D

dorsett pink said...

Biasalahh., manusiaa.. sabar ye eka

LYAfrina said...

hahaha.. ok makan laksa je.. xperlu layan sentapan-sentapan org tu.. haha