05 February 2015

I Like M&M

Hai. Sapa suka chocolates ? Aku takdelah suka sangat. Tapi kadang-kadang kalau tekak teringin tu, beli gak la. Hehehe. 

Antaranya snickers. Tu peberet. Cuma tak selalu lah. Kang kene diabetes kang. Haaa. hehehe

Lepastu fav lain m&m chocolates ni. Biasanya beli yang plastik kaler dark brown tu. Takpun yang crispy. Kacang tak suka hehe. Pernah tengok flavour yang lain. Tapi macam takde je kat Malaysia ni. Sekali, tahun lepas nampak yang almond punya dekat Guardian. Alahai sodapnyaaa. 


Almond


Sedap ni. Tapi sekarang dah takde la plak. 
Digantikan dengan yang lain. 



Raspberry Flavour


Oh sedap. Ada rasa masam-masam raspberry tu. Warna pun menarik. 
Hihi minat lagi rupanya aku dengan pink colour hehehe

Peanut Butter


Ni paling sedap. Suka yang ni.
Gabungan rasa lemak masin peanut butter tu yang sedap tu.


Korang, pernah rasa? Korang suka yang mana?

p/s : Coklat tidak menggemokkan. :P



12 comments:

Nur Inani said...

sedapnyaa cekelat. kalau makan sambil tengok tv ni memang tak sedar dah habis hahaha

dorsett pink said...

kita punya taste yang berbeza.hehe.. saya tak suka m&m.. tapi saya suka coklat bentuk macam sea-shell

HanNis SaNia said...

mcm best inti peanut butter . Rs nk p carik jgk ptg ni !!!

eima said...

aku pun suka yg peanut tu ... tp dlm peti belambak lagik budak icha beli sbb nak menan die je mkn tidak pun huhuhu
aku tak suka coklat mkn bila terlalu lapo dan tak de mknan lain hahhaha

MizzTina said...

akak xminat pulak mkn m&m ni..hehehe

Hafiza AizZawa said...

coklat mmg tak menggemukkan.. Fiza pun suke mkn coklat.. time preggy nie lg la..

syikin maarop said...

favourite saya jugak nih, M&M.. dulu-dulu je lah.. zaman kanak2 ribena suka makan ceklat :)

Ezy Loy said...

saye suke coklat!
nt nk beli la..
:D

Budak Nuizz said...

bestnyee coklat :D

http://ijahoney.blogspot.com/

shaFazie said...

azie pengemar coklat..
boring2 mesti makan coklat..

tak rasa lagi m&m yg baru ini

syira yaya said...

I love this M&M..dah lama tak makan :(

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam eka,
akak pun soookaaaaaaaaa hat ada peanut itu tau3